به گزارش پایگاه خبری ربیع،هواوی از راهکارهای جدید و البته تا حدودی عجیب برای تبلیغ رویداد مربوط به رونمایی از گوشی‌های هوشمند سری P20 استفاده کرده است.

پس از محدودیت‌هایی که در بازارهایی نظیر ایالات متحده آمریکا برای هواوی ایجاد شد، مسئولان این شرکت سعی کرده‌اند تمرکز خود را روی برپایی کمپین‌های تبلیغاتی در بازارهای دیگر بگذارند. یکی از این بازارهای حیاتی، بریتانیا است که حالا و در فاصله حدود یک هفته مانده به برگزاری رویداد رونمایی از P20، اهمیت ویژه‌ای پیدا کرده است. در این راستا، هواوی کمپین‌هایی عجیب را برپا کرده که تا حدودی موجبات نارضایتی رقبا را به همراه داشته‌ است.

پیش از این هواوی تایید کرده بود که پرچمدارهای جدید این شرکت از سری پی، در رویدادی ویژه که روز سه‌شنبه در پاریس برگزار خواهد شد پیش روی مشتاقان قرار می‌گیرند. هواوی برای تاکید بیشتر روی این رونمایی، حالا از کامیون‌هایی با بیلبوردهای تبلیغاتی استفاده کرده که در چندین شهر مهم نظیر لندن در خیابان‌ها تردد می‌کنند.

نکته جالب اینکه بر اساس گزارش The Inquirer، این کامیون‌ها در اکثر موارد کمپین‌های خود را با پارک کردن روبروی فروشگاه‌های اپل  و سامسونگ که به ترتیب از آن‌ها با عنوان اپل استور و سامسونگ اکسپرینس یاد می‌شود دنبال می‌کنند.

preview

در کنار این راهکار، هواوی از گرافیتی‌های خیابانی هم در فضای بیرون فروشگاه‌هایی که به عرضه محصولات شرکت‌های رقیب اقدام می‌کنند، استفاده کرده است. در این تبلیغات، بار دیگر تمرکز روی بهبودهای چشمگیر در بخش مولفه‌های دوربینی هر دو محصول یعنی پی ۲۰ و پی ۲۰ پرو به چشم می‌خورد.

به بیان دقیق‌تر، شعار رنسانسی جدید در حوزه عکس‌برداری در حال وقوع است روی بیلبوردهای تبلیغاتی کامیون‌ها و همچنین گرافیتی‌ها به چشم می‌خورد. استفاده از عبارت AIهم نشان از آن دارد که دوربین پرچمدارهای جدید این شرکت از قابلیت هوش مصنوعی به منظور دست‌یابی به بهترین نتیجه ممکن، بهره‌مند خواهند شد.

بدنیست یادآوری کنیم که انتظار می‌رود پی ۲۰ پرو اولین گوشی هوشمندی باشد که از ترکیب سه دوربینه با استانداردهای لایکا بهره‌مند خواهد شد. ترکیبی که دست‌یابی به رزولوشن ۴۰ مگاپیکسلی و بزرگ‌نمایی هیبریدی پنج برابری را فراهم می‌کند.