به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از البرز، علی‌اکبر مختاری بعداز ظهر امروز در جمع خبرنگاران حاضر شد و اظهار داشت: ذرت‌های دامی در بخش تولیدی سه کارخانه در البرز کشف شد.
وی با بیان اینکه ذرت‌های دامی با ارز چهار هزار و ۲۰۰ تومن به کشور وارد شده است، گفت: این ذرت‌ها تبدیل به مواد اولیه برای تولید فرآورده‌های خوراکی می‌شدند که توسط اداره کل بازرسی استان شناسایی و تحویل تعزیرات حکومتی شدند.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز با اشاره به اهمیت و لزوم خروج این نوع ذرت از شبکه دامی، افزود: توزیع این نوع محصولات با هدف کاهش قیمت نهاده‌های دامی و تأثیر بر قیمت مرغ انجام می‌شوند.
مختاری با تأکید بر اینکه شعبه هفتم تعزیرات حکومتی دستور بازگشت این نهاده را از طریق شبکه توزیعی مجاز خود از سوی اداره پشتیبانی امور دام صدور کرده است، ادامه داد: کارشناسان به جمع‌بندی واحدی در رابطه با اینکه استفاده از این ذرت توسط انسان محل ایراد است یا خیر به جمع‌بندی نرسیده‌اند.
وی در پایان با تأکید بر اینکه دو هزار و ۲۰۰ تن ذرت دامی از سه واحد تولیدی معروف کشوری کشف شده است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر این محصولات توقیف شده است.
انتهای پیام/و