به گزارش پایگاه خبری ربیع، سردار” مهدی معصوم بیگی” فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: در راستای مقابله با باند‌ها و شبکه‌های قاچاق مواد افیونی، عملیات مرصاد ۲۶ در قرارگاه عملیاتی “اقدام و عمل” فرماندهی انتظامی استان طراحی و پس از چندین شبانه روز کار اطلاعاتی و پلیسی به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در این عملیات، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری واحد‌های اجرایی و عملیاتی موفق شدند ۳ باند بزرگ قاچاق مواد مخدر که در مرز‌های جنوب شرقی کشور اقدام به بارگیری مواد مخدر به مقصد استان‌های مرکزی، اصفهان و تهران کرده بودند را هنگام تردد در محور‌های مواصلاتی استان شناسایی و متوقف کنند.
فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: با انجام این عملیات در مجموع یک تن و ۲۹۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر شامل یک تن و ۱۲۴ کیلوگرم تریاک، ۲۲ کیلوگرم هروئین، ۹۷ کیلوگرم مرفین و ۵۳ کیلوگرم حشیش کشف شد.
سردار معصوم بیگی از دستگیری ۱۴ قاچاقچی و توقیف ۶ دستگاه خودرو سبک و سنگین خبر داد و گفت: تمامی متهمان دستگیر شده جهت اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.
فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه پلیس مصمم به برخورد قاطع با خرده فروشان مواد و جمع آوری معتادان متجاهر از سطح جامعه است خاطر نشان کرد: از ابتدای امسال تا کنون بیش از ۱۷ هزار نفر اعم از قاچاقچی، توزیع کننده، خرده فروش، حمل کننده، نگهدارنده مواد مخدر و معتاد متجاهر در سطح استان شناسایی، دستگیر و به مراجع قضائی تحویل داده شدند.
انتهای پیام/