به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از البرز، سرهنگ علی عسکری عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در ساختمان پلیس مواد مخدر برگزار شد، اظهار داشت: در ۸ ماهه امسال بیش از ۸ و نیم تن مواد مخدر در استان البرز کشف شده است.

وی با بیان اینکه ۶۷۰کیلوگرم هروئین در این مدت زمان کشف و ضبط شده است، افزود: یک تن و ۸۹۰ کیلوگرم مرفین، پنج تن و۱۵۴ کیلوگرم تریاک، حدود ۶۶۵ کیلوگرم حشیش، ۱۱کیلوگرم سوخته تریاک، ۱۶۳ گرم گراس، ۳۰ کیلوگرم شیشه و ۶۰ کیلوگرم سایر موادمخدر در این کشفیات وجود داشته است.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان البرز از افزایش ۵۰ درصدی کشفیات مواد مخدر نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و بیان کرد: امیدواریم با تقویت فعالیت‌های خود به توسعه و پیشرفت پلیس در زمینه‌های گوناگون دست پیدا کنیم.

به گفته عسکری طی عملیات‌های برون استانی و مشترک پلیس موادمخدر، بیش از ۲.۸ تن مواد مخدر کشف شده است.

وی تصریح کرد: در این میان ۵۶۹ قاچاقچی دستگیر شدند؛ همچنین دو هزار و ۲۱۰ نفر توزیع‌کننده خرد در محلات نیز شناسایی و دستگیر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان البرز تاکید کرد: از دیگر اقدامات مؤثر پلیس در راستای مبارزه با موادمخدر جمع‌آوری معتادان متجاهر است که این افراد در استان شناسایی شدند.

عسکری با بیان اینکه ۲۱۵ خودرو از قاچاقچیان طی این عملیات توقیف شده است، یادآور شد: در این مدت موفق به متلاشی شدن ۳۴ باند مواد مخدر شدیم؛ کشف سه قبضه اسلحه شکاری نیز از دیگر کشفیات این عملیات‌ها بود.

وی ادامه داد: پاکسازی نقاط آلوده در البرز با کشف یک تن و ۱۱۱کیلوگرم مواد مخدر همراه بود که دستگیری پنج هزار و ۵۲۷ نفر را به دنبال داشت.

رئیس پلیس موادمخدر استان البرز تصریح کرد: در آذرماه موفق به دستگیری ۳۷ قاچاقچی و کشف ۳۰۰ کیلوگرم مواد مخدر شدیم که عمده این مواد تریاک و هروئین بودند.

انتهای پیام/و