به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از بجنورد به نقل از پایگاه خبری پلیس،  رضا عرب زاده اظهار کرد: در پی اعلام خبری مبنی بر وجود تعداد قابل‌توجهی سیگار قاچاق در یک باربری بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه مأموران با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند، افزود: مأموران در بازرسی از این باربری تعداد پنج کارتن حاوی تعداد ۵۲ هزار و ۶۰۰ نخ سیگار قاچاق را کشف و ضبط کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان خراسان شمالی  ادامه داد: در این رابطه یک نفر متهم دستگیر که برای تکمیل تحقیقات به مقر انتظامی انتقال شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم در بازجویی‌های به‌عمل‌آمده به فروش سیگار قاچاق در سطح شهرستان بجنورد اعتراف کرد، یادآور شد: متهم نهایتاً بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

عرب زاده با اشاره به اینکه وجود کالای قاچاق در کشور ضربه سنگینی به اقتصاد وارد می‌کند از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از وجود اینگونه انبارهایی که اقدام به فروش و نگهداری انواع کالای قاچاق می‌کنند را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/