به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از “ورزش سه”، بایرلورکوزن روز شنبه باید با بایرن مونیخ، رقیب مستقیم آن‌ها در مسیر قهرمانی بوندس‌لیگا بازی کند که با هدایت ونسان کمپانی جان تازه‌ای گرفته و در صدر جدول رده‌بندی جای دارد.

گرانیت ژاکا در مصاحبه با اسکای آلمان درباره این دیدار سخت گفت: “مربی امروز به ما گفت که بایرن حریف چمپیونزلیگی ماست. البته ما می‌دانیم که بایرن چقدر پتانسیل دارد و مربی جدید چه ایده‌های جدیدی را به بازی آن‌ها اضافه خواهد کرد.”

البته که ما بازی‌های آن‌ها را آنالیز کرده‌ایم و می‌بینید که در خیلی از بخش‌ها چقدر خوب بازی می‌کنند. تقریباً هر ضربه‌ای که می‌زنند به یک گل تبدیل می‌شود. خط حمله آن‌ها بسیار قدرتمند است و در دفاع گل‌های کمتری دریافت می‌کنند. مطمئناً یک بازی سطح بالا خواهد بود و ما برای آن آماده‌ایم.

به عنوان قهرمان دوگانه فصل قبل فشار زیادی را احساس می‌کنید؟

فشار لزوماً بیشتر نیست، بلکه متفاوت است. وقتی قهرمان لیگ و جام حذفی می‌شوید، مشخص است که فشار روی ما کمی بیشتر می‌شود، اما من این احساس را دارم که می‌توانیم به خوبی از عهده فشارها برآییم و تجربه این کار را داریم. بازیکنان جوان هم خیلی خوب کار می‌کنند. بازی در مونیخ مقابل بایرن همیشه خاص است و مشتاقانه منتظر آن هستیم.

اهداف این فصل لورکوزن؟

ما می‌خواهیم تا زمانی که ممکن است در اوج بازی کنیم! البته ما اهداف خود را در داخل زمین دنبال می‌کنیم، اما خارج از زمین یک داستان متفاوتی وجود دارد. سال گذشته با شعار «بازی به بازی جلو می‌رویم» پیشرفت خوبی داشتیم و امسال هم به این کار ادامه خواهیم داد. حالا قدم بعدی بایرن مونیخ است و می‌خواهیم مثل فصل گذشته کمی آن‌ها را آزار دهیم.