به گزارش پایگاه خبری ربیع،سید عبدالله میرابراهیمی با اشاره به برگزاری کارگاه هم اندیشی سازمان مدیریت پسماند، اظهار کرد: این کارگاه با حضور کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت استان قم برگزار شد و هدف از آن بهره گیری از تجربیات و توانمندی های کارشناسان در موضوعات مدیریت پسماند بود.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم ادامه داد: نحوه مدیریت پسماند صنوف پر زباله، مدیریت جز ویژه پسماندهای عادی، مدیریت پسماندهای جز پزشکی و جز ویژه پسماند عادی از جمله سرفصل های ارائه شده در این کارگاه بود.
میرابراهیمی با اشاره به حضور کارشناسان بهداشت محیط استان جهت نظارت و کنترل رفتارهای بهداشتی و ایمنی صنوف، یادآور شد: آموزش مفاهیم و الزامات مدیریت پسماند توسط این کارشناسان به گروه های هدف از تاثیرگذاری ویژه ای برخوردار است.
وی به نحوه و چگونگی همکاری کارشناسان مرکز بهداشت اشاره و تصریح کرد: بازدید ویژه از مشاغل خاص که پسماند ویژه عادی تولید می کنند و رویت نحوه ذخیره سازی پسماند ویژه در مخزن ایمن، بازدید از صنوف پر زباله و رویت کارت مدیریت پسماند و رعایت موارد بهداشتی و ارائه آموزش با هدف رعایت صحیح مدیریت پسماند از جمله اقداماتی است که توسط کارشناسان مرکز بهداشت استان در صنوف پیگیری می شود.