به گزارش پایگاه خبری ربیع، استقلال استراماچونی فوتبال زیبایی را در هفته‌های پایانی حضور او در ایران بازی می‌کرد. این تیم علاوه بر زیبا بازی کردن در گلزنی هم عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت. آبی‌های تهرانی همراه با استراماچونی در ۱۳ هفته‌ی ابتدایی لیگ برتر ۲۶ گل به حریفان خود زده بودند که با میانگین ۲ گل زده در هر بازی بهترین خط حمله‌ی لیگ را در اختیار داشتند. با رفتن استراماچونی استقلالی‌ها ۷ گل دیگر در ۳ بازی خود زدند تا همچنان بهترین خط حمله‌ی لیگ از آن آبی‌پوشان پایتخت باشد.

تفاضل گل استقلال اما با رفتن استراماچونی نتوانست همچنان بهترین در لیگ نوزدهم باشد. آبی‌های تهرانی در پایان هفته‌ی سیزدهم بهترین تفاضل گل را در لیگ برتر داشتند. با رفتن استراماچونی اما این سپاهان اصفهان بود که توانست در پایان هفته‌ی شانزدهم بهترین تفاضل گل را در لیگ برتر داشته باشد و دیگر استقلالی‌ها بهترین تفاضل گل لیگ را نداشتند.

با رفتن استراماچونی از استقلال، کاخی که او بنا کرده بود، فرو ریخت و آبی‌های تهرانی با از دست دادن صدر جدول، ادامه‌ی لیگ برتر را باید از رده‌ی پنجم جدول رده بندی آغاز کنند. علاوه بر از دست رفتن صدر جدول، امیدی که هواداران استقلال به این تیم با حضور استراماچونی داشتند، حالا با نبود او  کمی کمتر شده و هواداران شانس تیمشان برای موفقیت در لیگ، لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی را با آندره‌آ بیشتر می‌دانند. هواداران استقلال امیدوار هستند استراماچونی قرارداد جدیدی با استقلال امضا کند و در ادامه‌ی لیگ دوباره هدایت این تیم را بر عهده بگیرد تا روزهای خوب استقلال باز هم با آندره‌آ ادامه داشته باشد.

دامون رشیدزاده