به گزارش پایگاه خبری ربیع،در بسیاری از موارد وجود فایل های غیر ضروری و تکراری باعث پر شدن حافظه داخلی می شود و کارهای افراد را مختل می کند. حال قصد داریم به بررسی نرم افزاری بپردازیم که این مشکلات را به صورت  آسان برطرف می کند. با ما همراه باشید.

نرم افزار Search Duplicate File یکی از برترین اپلیکیشن های سیستم عامل اندروید است که طی چند سال اخیر توانسته طرفداران بسیاری را به خود جذب کند.

این نرم افزار در استور رسمی گوگل قرار دارد و میلیون ها بار توسط کاربران دریافت شده است. نسخه کامل این نرم افزار ۲.۹۹ دلار قیمت دارد که البته بیشتر امکانات را در نسخه رایگان نیز خواهید داشت. به طور کلی این نرم افزار فایل های تکراری گوشی های موبایل را شناسایی می کند.

نرم افزار Search Duplicate File  با دارا بودن یک موتور جست و جوی قدرتمند و شخصی، امکان جست و جو و یافتن فایل های تکراری در حافظه دستگاه تان را می دهد و کاربران را قادر می سازد با یک لمس ساده فایل های اضافی و ذخیره شده در حافظه را حذف کنند. این فایل های اضافی علاوه بر فایل های دریافت شده توسط خود کاربر، تصاویر بندانگشتی ذخیره شده در حافظه داخلی دستگاه هوشمند را نیز در بر می گیرد.

موتور جست وجوی قدرتمند این نرم افزار به صورت حرفه ای و پیشرفته طراحی شده است؛ به گونه ای که می توان قبل از جست وجوی فایل ها، تنها یک پسوند خاص را مورد بررسی قرار داد. پس از بررسی نیز فایل های یافت شده بر اساس معیار های مختلفی دسته بندی می شوند و شما می توانید نتایج هر دسته را به دلخواه خود حذف کنید. در پایان باید گفت که انواع حافظه نظیر حافظه داخلی و خارجی، کابل های OTG و… را پشتیبانی می کند.

ویژگی ها و قابلیت های نرم افزار Search Duplicate File

برخی از ویژگی ها و قابلیت های نرم افزار Search Duplicate File  به شرح زیر است:

– موتور جست و جوی قدرتمند و سریع فایل ها

– سیستم هوشمند جست و جوی فایل ها بر اساس پسوند و بدون در نظر گرفتن نام آنها

– پشتیبانی از انواع حافظه ها نظیر حافظه های داخلی، کارت های اس دی، کابل otg  و…

– پیش نمایش تمامی فایل های جست و جو شده قبل از حذف آنها

– فیلترهای قدرتمند برای ایجاد استثنا هنگام جست و جو

– دسته بندی و بازگرداندن  نتایج جست و جو

– پشتیبانی از زبان های زنده دنیا.