به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل ازروابط عمومی اداره‌ کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، یحیی قاسمی با اشاره به برگزاری شانزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت استان اصفهان که در روزهای ۲۸ اردیبهشت‌ماه تا ۳ خرداد سال جاری، برگزار می‌شود، اظهار کرد: اداره کل اوقاف استان اصفهان با راه‌اندازی ۴ غرفه ثبت‌نام طرح ملی حفظ قرآن، غرفه حفظ مجازی قرآن، غرفه مسابقات قرآن و غرفه فروش قرآن و کتاب‌های مذهبی در این نمایشگاه شرکت می‌کند.

وی افزود: امسال نیز طرح مصف قرآنی شامل (قرآن، نهج‌البلاغه، مفاتیح الجنان) در نمایشگاه قرآن اصفهان برگزار می‌شود، و براساس آن شهروند می‌تواند با پرداخت ۱۸ هزار تومان یک جلد قرآن و یا نهج‌الباغه تهیه و آن را وقف کند.

رییس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در ادامه بیان کرد: سال گذشته حدود ۳ هزار وقف مصف قرآنی داشتیم، ولی امسال با توجه به افزایش هزینه کاغذ، حدود ۲ هزار مصحف قرآنی را پیش‌بینی کرده‌ایم.

یحیی قاسمی بیان کرد: مستندهای مربوط به مسابقات قرآن، آزمون طرح ملی حفظ قرآن و جزءخوانی قرآن‌کریم امسال در نمایشگاه قرآن اصفهان برای بازدیدکنندگان پخش می‌شود.

وی در ادامه افزود: قاری مراسم افتتاحیه نمایشگاه امسال نیز محمدرضا حق‌شناس است که از طرف اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان معرفی شده است.