به گزارش پایگاه خبری ربیع، رضا اخوان مدیر منطقه ۴ شهرداری با ارائه تازه‌ترین برنامه این منطقه ویژه نوجوانان به نام «نوجوانی، نوجویی» بیان کرد فصل تابستان – زمان اوقات فراغت نوجوانان – در پیش است فصلی که می‌تواند خاطره انگیز باشد و آنچه از مهارت‌ها در مدارس نمی‌توان آموخت را می‌شود در تابستان یاد گرفت. چگونه گذراندن روزهای بلند تابستان پرسش هر نوجوان و خانواده‌ای است. شهرداری منطقه ۴ ضمن کاهش تصدی گری اش و باز کردن فضای مراکز خصوصی و اختصاصی ویژه نوجوانان این فرصت را برای نوجوانان فراهم کرده تا با ۵۰ رشته/موضوع فرهنگی، هنری، ورزشی و علمی آشنا شوند و هر کدام را مطابق سلیقه و استعداد خود یافتند انتخاب کنند. در این گردهمایی بزرگ مراکز و موسسه با نوجوانان گفتگو می‌کنند و ارائه مشاوره می‌دهند تا با شناخت دقیق از ظرفیت‌های سطح شهر برای خود از میان این همه انتخاب یکی ارا انتخاب و با آن بتوانند کیفیت زندگی خود را ازتقاء بخشند.

در دومین برنامه گروه موسیقی «کاغذ رنگی» که از ۲۵ هنرمند نوجوان تشکیل شده و به شیوه بدیع و نو اجرای برنامه می‌کنند حضور دارند.

اخوان گفت این دو روز هر موسسه نیز در کنار معرفی فعالیت خود رویدادی جهت اجرا طراحی نموده است که نوجوانان در آن فعالیت‌ها نیز می‌توانند شرکت کنند.

در این گردهمایی طرح جدید خانه نوجوان «به وقت نوجوانی» که پاتوق نوجوان این مجموعه است نیز معرفی می‌شود.

اخوان تاریخ اجرای این گردهمایی را ۳۰ و ۳۱ خرداد از ساعت ۱۸ تا ۲۳ اعلام کرد و افزود خانواده‌ها می‌توانند از غرفه‌ها بازدید کرده و نوجوانان از امکانات ارائه شده استفاده کنند، در ضمن زمان اجرای ویژه برنامه‌های هر شب ساعت ۲۱ می‌باشد. وی خانواده‌ها و به ویژه نوجوانان را به حضور در این رویداد بزرگ شهری دعوت کرد.