به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از کرج، عزیزالله شهبازی، استاندار البرز ظهر امروز در بازدید سرزده از ادامه آزادراه همت در البرز و کمربند شمالی کرج با اشاره به روند پیشرفت پروژه های راه سازی استان، گفت: ایجاد امکانات لازم برای تسریع در به ثمر رسیدن پروژه های ملی در استان ها یکی از مأموریت های اصلی استانداران است.

استاندار البرز افزود: ادامه آزادراه همت به طول ۱۵ کیلومتر در البرز نیز از جمله پروژه های ملی و بسیار حائز اهمیت استان است که در طول سه ماه اخیر اقدامات قابل توجهی به واسطه حضور معاون اول رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با اختصاص اعتباری ویژه صورت گرفت.

وی با بیان اینکه انتظار می رود لاین شمالی ادامه آزادراه شهید همت ظرف سه ماه آینده به بهره برداری برسد، مطرح کرد: اکنون پروژه های ادامه آزادراه شهید همت در البرز، قطار برقی گلشهر-شهر جدید هشتگرد و فاز یک آزادراه تهران-شمال در مراحل پایانی قرار دارند که وزیر راه و شهرسازی برای مراسم بهره برداری از این پروژه ها در البرز حضور می یابد.

شهبازی با اشاره به روند تکمیل پروژه راه هشتگرد-طالقان، بیان کرد: بهره برداری از این پروژه نیز با حضور وزیر راه و شهرسازی منوط به تأمین ایمنی کار راه شد و از آن تاریخ به بعد امکانات و تجهیزات ویژه ای برای به اتمام رساندن کار اختصاص یافت.

استاندار البرز به پروژه کمربند شمالی کرج به عنوان مکمل ادامه همت در البرز اشاره و اظهار کرد: این پروژه نیز با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی طی تفاهم نامه ای بین شهرداری کرج و پیمانکار در حال پیشرفت است.

انتهای پیام/د/۱۱۰۵/س/