به گزارش پایگاه خبری ربیع،شهردار قم در پیامی کسب مدال طلا توسط شاهرخ میکائیلی فرنگی کار نوجوان قمی در مسابقات جهانی را به ایشان، شهروندان قمی و جامعه بزرگ ورزش کشور تبریک گفت.
متن پیام ایشان به شرح زیر است:
خداوندا! نعمت سرزندگى و کوشایى را به ما ارزانى دار و از سستى و تنبلى و ناتوانى و بهانه آورى و زیان و دل مردگى و ملال، محفوظمان دار.(حضرت امام سجاد علیه السلام)
قهرمان افتخار آفرین جناب آقای شاهرخ میکائیلی
سلام علیکم
بدون شک قدم نهادن در راه ورزش و سعی و کوشش در این راه، علاوه بر تأثیر شگرفی که بر سلامتی جسم و روح انسان می‌گذارد، عاملی است برای خودسازی و مراقبه که این مهم در سیره و اخلاق معصومین علیهم السلام نیز به وفور دیده شده است.
حضور و موفقیت جنابعالی در رقابت‌های ملی و بین‌المللی و درخشش در مسابقات اخیر کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی جهان در شهر صوفیه کشور بلغارستان، افتخاری است بزرگ برای کشور عزیزمان، به ویژه شهر مقدس قم که جایگاه پرورش معنوی و حرفه‌ای شما بوده است.
کسب این موفقیت را که آغازی است برای پیمودن و ادامه راه ورزش حرفه‌ای، به شما، خانواده محترم و جامعه ورزش کشور تبریک عرض نموده و ضمن قدردانی از تلاش مربیان و دست اندرکاران ورزشی که نقش بی بدلیلی را در کسب این افتخار آفرینی داشته‌اند، تداوم این موفقیت‌ها را در تمام عرصه‌های زندگی و سایر میادین ورزشی از خداوند منان برایتان خواستارم.
دکتر سید مرتضی سقاییان نژاد
شهردار قم