به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از کرج،  سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: در پی اعلام شکایت حراست یکی از دانشگاه های شمال غرب کشور مبنی بر جعل مدرک کارشناسی پرستاری آن دستگاه از سوی یک خانم و ارائه آن به بیمارستان ها و مراکز درمانی این استان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز ادامه داد: در تحقیقات اولیه کارشناسان مشخص شد که مدتی است متهم در یکی از مراکز درمانی استان البرز با ارائه مدرک جعلی به عنوان پرستار مشغول به فعالیت بوده و در حال حاضر در هیچ مرکز درمانی فعالیت ندارد.

وی با بیان اینکه در بررسی های تکمیلی پلیس متهم شناسایی شد، مطرح کرد: وی اخیراً به یکی از مراکز درمانی البرز مراجعه کرده و پس از تکمیل فرم و ارائه مدارک قصد شروع بکار در بیمارستان را داشت که با تلاش کادر مرکز درمانی به محض حضور در بیمارستان دستگیر شد.

نادربیگی اظهار کرد: متهم در بازجویی های اولیه اعتراف کرد که مدرک تحصیلی را به مبلغ ۵۰ میلیون ریال خریداری و در برخی مراکز درمانی کرج به عنوان پرستار در بخش های مختلف فعالیت کرده است؛ وی به همراه پرونده تشکیل شده تحویل مراجع قضایی شد.

انتهای پیام/د/۱۱۰۵/س/۱