پایان کار سارقان به عنف کمتر از ۴۸ساعت در کاشان
فرمانده انتظامی کاشان از دستگیری ۲ سارق زورگیر گه اقدام به سرقت گوشی تلفن همراه و موتورسیکلت از شهروندان می کردند کمتر از ۴۸ساعت در این شهرستان خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس کاشان؛ سرهنگ ستاد حسین بساطی فرمانده انتظامی کاشان با اعلام این خبر اظهار داشت: پس از وقوع چندین مورد سرقت گوشی تلفن همراه و موتورسیکلت توسط ۲ سارق در شهر کاشان با شگرد زورگیری و اعمال خشونت ، دستگیری عاملان در دستور کار قرار گرفت .
وی افزود : بلافاصله تیم های مجربی از عوامل انتظامی و کارآگاهان پلیس آگاهی وارد عمل شدند و با انجام یک سری اقدامات فنی و پلیسی و شبانه روزی موفق شدند کم تر از ۴۸ ساعت هویت ۲ سارق را که غیربومی بودند شناسایی کنند .
این مقام انتظامی افزود : در بررسی های بعمل آمده مشخص شد سارقان در یکی از استان های همجوار تردد دارند که هماهنگی قضایی با آن شهرستان انجام شد و با همکاری بعمل آمده هر ۲ سارق در آن شهر دستگیر شدند .
سرهنگ بساطی ادامه داد : طی تحقیقات انجام شده مشخص شد سارقان در شهرهای مشهد، تهران ، دزفول، اهواز و خرم آباد نیز مرتکب سرقت شده اند و در بازجویی های پلیس تا کنون به ۱۱ فقره سرقت موتورسیکلت و گوشی تلفن همراه در کاشان اعتراف کردند .
فرمانده انتظامی کاشان خاطرنشان کرد: پرونده این سارقان با هماهنگی قضایی و برای بررسی دیگر ابعاد آن و سرقت های احتمالی دیگر در دست بررسی است.