به گزارش پایگاه خبری ربیع، معاون خدمات شهری شهردار اصفهان گفت: شهرداری اصفهان آمادگی کامل دارد پس از پایان ساعت رسمی انتخابات کار خود را برای جمع‌آوری تبلیغات انتخاباتی در سطح شهر آغاز کند.

حسین امیری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: یکی از نگرانی‌های شهروندان در دوره‌های مختلف انتخابات، نصب پوسترها، بنرها و دیگر اقلام تبلیغاتی کاندیداها در سطح شهر و به خصوص مبلمان شهری است که هزینه زیادی را به شهر و شهروندان تحمیل می‌کند.

وی افزود: اگرچه حجم زیاد تبلیغات نشان از فراگیری و شور انتخاباتی دارد و زمینه‌ای برای حضور و مشارکت حداکثری مردم است، اما بعد از پایان زمان قانونی تبلیغات، با توجه به نزدیکی آغاز سال جدید، جمع‌آوری این اقلام و پاکسازی چهره شهرها، از دغدغه‌های اصلی شهروندان و مدیریت شهری است.

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان با اشاره به استفاده از تمام ظرفیت نیروهای خدماتی در شهرداری اصفهان، تصریح کرد: چهره شهر در کمتر از هفت ساعت از تبلیغات انتخاباتی پاکسازی خواهد شد.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های شهرداری در ایام برگزاری انتخابات حفظ زیبایی و آراستگی سطح شهر است به همین منظور اکیپ‌های پاکسازی اقلام تبلیغاتی در مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان آماده و مجهز شده‌اند.

امیری تصریح کرد: تمام اکیپ‌های خدماتی و بازیافت با بیش از سه هزار نفر نیرو در مناطق ۱۵ گانه با تجهیزات و ماشین‌آلات مجهز به کارواش از جمله جدول شوی و همچنین دیوار شوی و ماشین‌های حمل بازیافت کار پاکسازی و شست وشوی جداره دیوارها و خیابان‌های شهر را انجام خواهند داد.

وی با بیان اینکه پاکسازی تبلیغاتی انتخاباتی از سطح شهر پس از اعلام پایان زمان رأی‌گیری توسط ستاد انتخابات کشور آغاز خواهد شد، گفت: با توجه به آماده باش کامل واحدهای خدماتی شهرداری تمامی پوسترها و تراکت‌های تبلیغاتی کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی پس از اعلام رسمی پایان زمان انتخابات به صورت کامل از سطح شهر جمع آوری می‌شود.

وی افزود: با توجه به حجم بالای تبلیغات، از کمک تمام نیروهای خدمات شهری برای پاکسازی و امحاء تبلیغات استفاده خواهیم کرد. امیری تاکید کرد: در صورتی که انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به دور دوم کشیده شود شهرداری اصفهان آمادگی کافی برای ایجاد فضاهای تبلیغاتی را دارد.