به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، «رضا علیدادی» در احکامی جداگانه  «محمد فهمی حشیانی» را به عنوان دبیر اجلاس و محمد عسکری دبیر کمیته علمی و فناوری ، حمید بهروزی دبیر کمیته طرح‌ها و ایده‌ها، امیرحسن نافذ دبیر کمیته ارزیابی ، محمد مهدی رحمتی دبیر کمیته اجرایی، رضا ابراهیمی دبیر کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی، مصطفی درجزی مسئول دبیرخانه اجلاس منصوب شدند.
بنا بر این گزارش، معاونت توسعه و فناوری رسانه ملی، در پانزدهمین اجلاس سراسری فناوری رسانه که اجلاسی در تراز بین المللی است، میزبان اصحاب صنعت رسانه و فعالان این صنعت جهانی است.
اجلاس سراسری فناوری رسانه ببزرگترین گردهمایی سالیانه متخصصان و فعالان عرصه صنعت رسانه در سطح بین المللی است و نمایندگانی از رادیو تلویزیون‌های کشورهای دوست و همسایه، و همچنین شرکت ها و اتحادیه های معتبر رادیو تلویزیونی کشورهای آسیایی ABU و اروپایی EBU و … در این همایش حضور خواهند داشت.
از اهداف و راهبردهای این اجلاس می‌توان به بهره‌جویی از آخرین فناوری‌های روز جهان و بومی سازی این فناوری ها، بهره بردن از هدف گذاری‌هایی همچون بهبود مستمر خدمات فنی، نوآوری و بهره‌وری، تولید ملی و توسعه رسانه و همچنین حرکت در مسیر جهانی شدن در چند جبهه از جمله حرکت در لبه تکنولوژی و استفاده از فناوری‌های نوین و قرار گرفتن در جمع کشورهای صاحب صنعت رسانه اشاره کرد.
این اجلاس بویژه در دو سال اخیر با حضور اساتید دانشگاه‌ها و دانشجویان علاقمند فرصتی فراهم کرده تا دو قطب صنعت و دانشگاه پیوند جدی‌تری داشته باشند. این راهبرد رسانه‌ای در طی چند سال گذشته در قالب حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و دانشجویان خلاق منجر به خلق ایده و تولید محصولات‌های تک بومی (محصولات با تکنولوژی بالا) رسانه‌ای شده است.
اجلاس پانزدهم با پیروی از شعار سال با حمایت از کالای ایرانی و بنابر نیاز سنجی و هدف گذاری های خرد و کلان حوزه فنی رسانه ملی با رویکرد  توانمندی ایرانی، رسانه جهانی و با هدف گفت‌وگو و تبادل نظر و اطلاعات، معرفی استعدادهای فنی و ارزیابی عملکرد علمی و پژوهشی ، روزآمد بودن، طرح و اجرای ایده‌های خلاقانه و بهره‌گیری از آخرین دستاوردهای صنعت رسانه برگزار می‌شود.
این اجلاس دو روزه حدفاصل روزهای ۲۹ و ۳۰ آبان ماه در سالن بین المللی مرکز همایشهای سازمان صدا و سیما برگزار می‌‌شود.

انتهای پیام/