به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از جام نیوز، نشست خبری «خندوانه» صبح روز گذشته در استودیوی این برنامه با حضور رامبد جوان برگزار شد و این مجری توانا درباره شائبه‌های مالی این برنامه توضیحاتی ارائه کرد که بیشتر از فضای مجازی و شایعاتی آب می خورد که بخش گسترده آن را عوامل ضدانقلاب نشر می دادند.
رامبد جوان درباره شائبه‌های مالی برنامه «خندوانه» و اینکه گفته می‌شود ارگانی مانند سپاه از آن حمایت می‌کند، گفت: چرا سپاه باید به «خندوانه» پول بدهد؟! مگر خندوانه بودجه و اسپانسر ندارد؟! زدن این حرف‌ها و بیان این ادعاها کاری ندارد. آنقدر بعضی حرف‌ها خنده‌دار است که اصلا نیازی به جواب نیست. همانند اینکه گفتند عموی من سپاهی است که من اصلا عمو ندارم. ما گانگستر نیستم ما برنامه سازیم!

او ادامه داد: باید به این سولات توجه کرد که اگر سپاه به ما پول بدهد تعهد ما به او چیست؟ پس ما برای چه آنقدر وقت برای اسپانسرمان می‌گذاریم؟ الان سپاه با عنوان اوج کار فرهنگی می‌کند و نیازی به این حرف‌ها نیست که بخواهد ما را حمایت کند.

این نشست خبری که با پاسخ های منطقی مجری تلویزیون همراه بود گرچه می تواند بطور موقت جبهه ضدانقلاب را عقب براند اما رامبد باید بداند تا زمانی که شادی را بخانه های مردم می برد آنها رهایش نمی کنند.

آنچه موجب شد تا رامبد جوان به پاسخگویی های متعدد روی آورد، حجم دروغ ها و شایعاتی بود که با هدایت ضدانقلاب در شبکه های مجازی تا ماه ها قبل تا روزهای اخیر در جریان بود.

سیر تلاش های ضدانقلاب علیه رامبد جوان

از جمله سلبریتی هایی که طی ماه های اخیر بشدت از سوی طیف ضدانقلاب متهم شد، رامبد جوان بازیگر، کارگردان و مجری برنامه جذاب خندوانه است.

ضدانقلاب با آگاهی از نقش پررنگ این برنامه ساز و برای موثر افتادن شایعات از تمام ظرفیت خود بهره گرفت و شبکه های اجتماعی را به عنوان اصلی ترین کانون نشر این اتهامات برگزیده است.

در ادامه تصویر برخی از صفحات فعال در شبکه های اجتماعی علیه این بازیگر را مشاهده می کنید.

پیشتر هم جام نیوز طی گزارشی خبری افشا کرد که چطور رسانه‌های ضد انقلاب در حجمی گسترده و با استناد به مدارک جعلی به تخریب این چهره موفق تلویزیون و برنامه پرمخاطب «خندوانه» اقدام کرده بودند.

سرآغاز تهمت ها و تخریب ها

در واقع سرآغاز این اتهام ها را علی جوانمردی از اعضای ضدانقلاب کلید زد و مدعی شد: خواهر آقای جوان در یکی از سمت‌های دولتی مشغول به فعالیت است.

او سپس انگشت اتهام را به سوی سرمایه گذاران «خندوانه» نشانه گرفت و مدعی شدند که رامبد جوان برای سرمایه گذاری با ارگان‌های حکومتی از جمله شهرداری و سپاه پاسداران اسلامی همکاری دارد.