به گزارش پایگاه خبری ربیع، این برنامه که در راستای اجرای طرح “شهروند پرسشگر، مدیر پاسخگو” برگزار شد، عباس ذاکریان به ۲۷ تلفن شهروندان قمی پاسخ داد.
شهروندانی قمی در تماس خود خواستار ایجاد مسیرهای جدید اتوبوسرانی و همچنین افزایش تعداد اتوبوسهای شهری شدند.
کاهش زمان انتظار شهروندان در ایستگاههای اتوبوس، از موضوعات محوری بود که آنان از معاون حملونقل و ترافیک شهرداری قم درخواست رفع این مشکل را داشتند.
همچنین برخی از شهروندان در ارتباط تلفنی خود با معاون حملونقل و ترافیک شهرداری قم بر اصلاح هندسی در حملونقل و ترافیک و تاکسیرانی تأکید کردند.
پاسخ تلفنی معاون حملونقل و ترافیک به شهروندان قمی/ کاهش زمان انتظار در ایستگاههای اتوبوس در صدر درخواستهای مردمی
معاون حملونقل و ترافیک شهرداری قم با حضور در سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ به پرسشهای شهروندان در بخش حملونقل و ترافیک پاسخ داد.