به گزارش پایگاه خبری ربیع، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: مرکز ارتباطات مردمی شرکت آبفای استان زنجان امسال بیش از ۴۸۳ هزار تماس مشترکین آب و فاضلاب را پاسخگویی و رسیدگی کرده‌اند.

علیرضا جزء قاسمی اظهار کرد: در ۹ ماهه سال جاری بیش از ۵۲ هزار تماس توسط مشترکین آب و فاضلاب توسط کارشناسان این مرکز پاسخگویی و رسیدگی شده است.

وی افزود: به طور میانگین روزانه ۶۱ تماس توسط مشترکین با مرکز مپرا برقرار شده است که بیش از ۱۶ هزار مورد از کل تماس‌ها با شماره‌های مستقیم مرکز ارتباطات مردمی بوده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: اعلام شکستگی و پیگیری بیشتر دلیل تماس مشترکین با مرکز مپرا بوده است و پس از آن به ترتیب افت فشار آب، آب بهاء، خدمات فاضلاب، خرید انشعاب، اخذ مشاوره، سایر تماس‌ها و تماس‌های غیر مرتبط بیشترین دلیل تماس‌ها را به خود اختصاص می‌دهند.

جزء قاسمی با تاکید بر ضرورت ارتباط گیری مستمر با مردم و اخذ نظرات، پیشنهادات و انتقادات مشترکین گفت: اجرای نظر سنجی در بسترهای مختلفی همچون اینترنت و تلفن نیز در مرکز مپرای شرکت آب و فاضلاب استان زنجان از دیگر خدمات این مرکز است.