به گزارش پایگاه خبری ربیع،ابراهیم خسروی با بیان اینکه ۱۳۷ سامانه مدیریت شهری است، اظهار کرد: این سامانه مجموعه ارتباطی شهروندان و زائرین کریمه اهل بیت(س) با مدیریت شهری قم است و نیروهای سامانه به صورت ۲۴ ساعته تمام درخواست‌های مردم را شنیده و ثبت کرده و در کوتاهترین زمان آنها را به واحدهای مربوطه ارجاع داده و پیگیری پاسخگویی آن را انجام و نتیجه را به مردم ارائه دهند.

رییس اداره ۱۳۷ شهرداری قم با اشاره به روند ثبت و پیگیری مشکلات مردمی در سامانه ۱۳۷ تصریح کرد: نیروهای سامانه ۱۳۷ تمام درخواست‌های مردمی در تمام موضوعات شهری اعم از خدمات شهری،حمل و نقل و ترافیک، فنی و عمرانی و شهرسازی دریافت کرده و با نرم‌افزار پاسخگویی بلافاصله به حوزه‌های مربوطه ارجاع شده و حوزه‌ها موظفند طی ۲۴ ساعت پیام را بررسی کرده و پاسخ را ارسال کنند.

خسروی با تاکید بر اینکه بنا بر دستور شهردار قم موظفیم طی مدت کوتاهی نتیجه اقدامات را به اطلاع شهروندان برسانیم، گفت: نخستین تماس پاسخگویی قطعا تا ۴۸ ساعت بعد از تماس مردم برقرار خواهد شد و اگر مساله خطرساز و مهمی باشد بلافاصله پیگیری و پاسخگویی صورت می‌گیرد.

وی بیان کرد: برخی پیام‌ها چون پیام‌های فنی و عمرانی نیز کمی زمانبر بوده و بازخورد گرفته شده و اطلاع‌رسانی می‌شود که تا چه زمانی مشکل حل می‌شود.