وی با اشاره به مسائل پیرامون این مصوبه افزود: مسئله موردتوجه در کمیته ترافیک استان جانمایی پارکینگ برای موتورسیکلت و تأمین ماشین‌های برقی برای تردد افراد مسن به حرم حضرت معصومه(س) بوده است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم، علت مخالفت کمیته ترافیک استان با اجرای پیاده راه خیابان انقلاب را تشریح کرد و گفت: با توجه به آسیب‌شناسی‌هایی که در خیابان ارم انجام شد، قرار شده شورای اسلامی شهر قم برای خرید ۱۵ دستگاه ماشین برقی اعتبارات لازم را تأمین کرده و جانمایی پارکینگ نیز توسط شهرداری انجام‌شده است.
وی خطوط حمل‌ونقل با ماشین‌های برقی را از سه‌راه بازار و خیابان انقلاب تا حرم مطهر اعلام و خاطرنشان کرد: فازهای بعدی اجرای پیاده راه خیابان‌های اطراف حرم به‌زودی در کمیته ترافیک استان بررسی می‌شود.
بهشتی ادامه داد: طرح پیاده‌راه انقلاب شامل کف سازی و بدنه سازی بوده و باید عناصر ظاهری خیابان نیز مانند تابلوها و نماها اصلاح شود.