به گزارش پایگاه خبری ربیع، مهندس محمد مهدی فردوسی در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد به تشریح مهمترین ویژه برنامه‌های مجموعه شهرداری نجف آبادبه مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و زهرا (س) پرداخت. مدیر عامل سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری نجف آباد افزود به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و زهرا (س) ویژه برنامه‌های پیوند آب و آیینه با حضور و سخنرانی حجج الاسلام ایزدخواه و دهنوی طی روزهای ۱۲ و ۱۶ مرداد ۹۸ و موضوعاتی همچون شناخت زوایای روحی زن و مرد، کلیدهای خوشبختی در زندگی در مناطق مختلف شهری نجف آباد برگزار می‌گردد.

فردوسی همچنین از جشن بانوان دفتر آستان قدس رضوی شهرستان نجف آباد و جشن مهر و ماه در تاریخ‌های ۱۲ و ۱۳ مرداد در محل مجموعه تفریحی باغ بانوان و همایش مثلث‌های زندگی با سخنرانی دکتر صفری بعنوان دیگر ویژه برنامه‌های این ایام یاد کرد.

دوره تربیت فرزند (کودک و نوجوان) با حضور اساتید کشوری و استاد عالی کارشناس برنامه سمت خدا از ۱۲ تا ۱۷ مرداد و سمیتیاتر نسخه‌های شیرین زندگی با سخنرانی دکتر دوازده امامی از دیگر برنامه‌های بود که مدیر عامل سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری نجف آباد در پایان به آنها اشاره کرد.