به گزارش پایگاه خبری ربیع، حمیدرضا فولادگر پیش از خطبه‌های نماز جمعه کفران با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران پرقدرت به راه خود ادامه می‌دهد و هر چه این موفقیت‌ها بیشتر می‌شود دشمنان دسیسه‌ها و توطئه‌ها را زیادتر و به شکل جدیدتر انجام می‌دهند.

وی افزود: بعد از گذشته ۳۹ سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران تنها کشوری هستیم که مستقل و پرقدرت به راه خود ادامه داده و در این دنیای متلاطم با حفظ استقلال پرچم دین را در دست دارد.

نماینده شهرستان اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دسیسه افکنی دشمن از ابتدای انقلاب تا کنون، تصریح کرد: دشمنان با  توطئه‌ و دسیسه‌های مختلف سعی در از بین بردن استقلال انقلاب جمهوری اسلامی ایران و نابودی آن دارند.

فولادگر در ادامه گفت: موفقیت‌های بزرگ کشور اسلامی در چند سال اخیر در ابعاد دفاعی، نظامی، نفوذ در منطقه و… خصوصاً از بین رفتن فتنه داعش که یک گروه تروریستی به پشتوانه ثروت زیاد با خوی وحشی‌گری به اسم اسلام برای ایجاد ناامنی در منطقه و نفوذ به داخل ایران ایجاد شده بود به دست آمد.

وی خاطرنشان کرد: بعد از پیروزی‌های بزرگ اخیر بیشتر از پیش توطئه و دسیسه دشمن قابل پیش‌بینی بود که با اعتراضات به حق مردم از وضعیت اقتصادی، دشمنان بستر را مناسب دیده و دست به کار شدند.

نماینده مجلس شورای اسلامی اذعان کرد: با نفوذ دشمنان در صفوف مردم شعار‌ها تند و بر ضد نظام شد و به اموال عمومی آسیب رسید اما با هوشیاری این توطئه خیلی زود با پاسخ به جای مردم روبه رو شد.

فولادگر بیان کرد: شهرهای شرقی اصفهان خوشبختانه حوادث و اغتشاشاتی را به خود ندید و بسیجیان این منطقه نیز به کمک دیگر شهر‌ها شتافتند که یک مدال زرین در کارنامه مردم شرق اصفهان است.

فولادگر یادآور شد: آنچه مسلم است مطالبه مردم از مسؤولان در مورد مشکلات اقتصادی است و مسؤولان باید جوابگوی مطالبات مردمی بوده و با تلاش مضاعف در رفع آن کوشا باشند.

وی با اشاره به خدمات زیاد انقلاب اسلامی ایران، افزود : فقر، فساد، تبعیض سه هدف بزرگ از انقلاب اسلامی ایران بود که تا دستیابی به شرایط مطلوب در این سه زمینه و فراهم آوردن حداقل‌ها هنوز انقلاب به هدف خود نایل نشده است

وی با اشاره به صحبت‌های رهبری گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی توانستیم در مسائل عمرانی، امنیتی، دفاعی، بهداشتی و… موفقیت‌های قابل قبولی به دست آوریم اما در مسائل اقتصادی و فرهنگی هنوز شرایط مطلوب ایجاد نشده است.

 فولادگر اظهار کرد: شرق اصفهان با توجه به مشکلات ایجاد شده از دیگر قسمت‌های استان شرایط اقتصادی به مراتب بدتری را برای مردم این منطقه ایجاد کرده است که خویشتن داری مردم در حوادث اخیر ستودنی است.

فولاد گر تصریح کرد: در ۷۰ سال گذشته پاییزی با این‌ مقدار بارش بی سابقه بوده و میزان آب پشت سد زاینده رود نیز در کمترین مقدار خود در پنجاه سال گذشته رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: بدیهی است خشکسالی تنها عامل ایجاد شرایط موجود برای کشاورزان شرق اصفهان نیست و عواملی چون طولانی شدن انتقال آب، عدم مدیریت صحیح و الگو مصرف و برداشت بی رویه نیز در این امر تاثیرگذار و دخیل است.

نماینده مردم شهرستان اصفهان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: هر چند مصوبات شورای آب ایده‌آل نیست اما باید به آن پایبند بود و به آن عمل کرد و دادن حق ابه کشاورزان را در اولیت قرار داد.

فولادگر افزود: با انتقال ۲۰۰ میلیون متر مکعب آب از تونل سوم کوهرنگ، اصلاح رژیم حقوقی آب زاینده رود، و جلوگیری از برداشت بی رویه امید است بخشی از مشکل کشاورزان در سه، چهار سال آینده بر طرف شود.

حمیدرضا فولادگر خاطرنشان کرد: وقتی حق آبه  کشاورزان داده نمی‌شود باید خسارت ایجاد شده به آن‌ها پرداخت شود تا در  منطقه شرق اصفهان که مردم به سختی زندگی می‌کنند از مشکلات اقتصادی کاسته شود.

وی خاطرنشان کرد: باید با تغییر رویکرد در اشتغال مخصوصا برای جوانان، در صنعت و گردشگری زمینه های اشتغال جدید در این منطقه را فراهم و ان را دنبال کنیم.

انتهای پیام/ ۲۰۷/فارس