به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از  فارس، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدعلی سالاری در ستاد مراسم ۱۷ شهریور با اشاره به انجام برخی اقدامات در فضای مجازی در راستای تطهیر رژیم پهلوی اظهار کرد: این روز به‌عنوان جمعه سیاه و نمادی از عدم توجه رژیم پهلوی به مردم و ملت ایران بوده و کشتن و جنایت کردن در حق مردم مثل آب خوردن بود.

وی قدم جمهوری اسلامی را در راستای گرامیداشت حقوق ملت عنوان کرد و افزود: در حوادث سال ۸۸ و دی‌ماه ۹۶ اغتشاشگران به‌صورت مسلحانه حضور یافته بودند اما نیروهای انتظامی باقدرت و شوکت نظام در برابر ملت و مردم با صبر و باحوصله و بدون دست بردن به سلاح عمل کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی اعطای جزایر کشور، واگذاری بحرین را ازجمله خیانت‌های رژیم پهلوی بیان کرد و گفت: در زمان رژیم شاهنشاهی که برخی‌ها از وطن‌پرستی سخن می‌گویند، نوامیس ملت به‌صورت هدیه به سران برخی از کشورهای حوزه خلیج‌فارس هدیه داده می‌شد و این نشان از عدم ارزش قائل شدن برای نوامیس ملت و نگاه کالایی به ملت دارد.

وی در ادامه به موضوع وضعیت کنونی بازار پرداخت و تصریح کرد: کار روانی صورت گرفته در بازار باعث برخی اختلالات در بازار شد و عده‌ای نیز خیانت کردند و دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی و قضایی باید به این موضوع برخورد کند.

سالاری وضعیت ایجادشده در میان بازار را دست‌ساخته برخی‌ها دانست و غیرواقعی توصیف کرد و افزود: افرادی با سودجویی و ایجاد فرصت روانی و احتکار به خیانت علیه مردم و بازار اقدام کردند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در ادامه به موضوع وضعیت فعلی فضای مجازی پرداخت و گفت: شبهاتی و تهمت‌هایی در فضای مجازی مطرح می‌شود که به‌نوعی به بازار بی‌حساب‌وکتاب تبدیل‌شده و برخی‌ها فراموش کرده‌اند که باید برخورد مناسب با این موضوع برخورد شود.

وی برخی از اتفاقات موجود در بازار را ناشی از اتفاقات فضای مجازی توصیف کرد و افزود: تحت عنوان فیلتر برای برخی از شبکه‌های مجازی خارجی عنوان می‌شود ولی برخی نرم‌افزارهای مشابه باعث گذر از این فیلتر شده و همچنان این مشکلات ایجاد می‌شود.

سالاری در انتها با خطاب قرار دادن مدیران استانی در خراسان شمالی گفت: این مدیران چرا در بزرگداشت ۸ شهریور و یادبود شهیدان رجایی و باهنر حضور پیدا نکردند و باید فردی در این خصوص پاسخگو باشد.

 در این جلسه برنامه محوری روز ۱۷ شهریور همزمان با این روز در روستای ناوه و سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین جعفری، رئیس‌کل دادگستری خراسان شمالی اعلام شد.

انتهای پیام/