به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از ساوجبلاغ، رضا اردکانیان وزیر نیرو پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید سرزده از اداره برق شهرستان ساوجبلاغ در رابطه با پاسخگویی به مشکلات مردمی، بر افزایش تعداد باجه‌های پاسخگویی به مردم تاکید کرد.

وی با بیان اینکه نرم افزار اصلاحیه پاسخگویی به مراجعین باید سریع‌تر اجرایی شود، اظهار کرد: اصلی‌ترین مسؤولیت ما در تمامی ارگان‌ها، استفاده از سرمایه‌های کشور است؛ مردم سرمایه ما هستند.

وزیر نیرو بیان کرد: باید برنامه‌ریزی کنیم که حداکثر زمان طول کشیدن کار یک ارباب رجوع در اداره برق، نیم ساعت باشد؛ اگر هم مشکلی از باب انجام درخواست ارباب رجوع وجود داشته باشد در دقایق اول مراجعه افراد مشخص شود، نه اینکه پس از گذشت چندین روز به ارباب رجوع بگوئیم مشکلی برای انجام کار شما وجود دارد.

اردکانیان تصریح کرد: درآمد بخش برق و توانیر کشور به صورت مستقیم توسط مردم تأمین می‌شود؛ صد درصد از هزاران میلیارد تومان اعتبار جذب شده در بخش برق توسط مردم محقق می‌شود.

وزیر نیرو با بیان اینکه پول نفت و مالیات تنها توسط مردم تأمین نمی‌شود، یادآور شد: باید اساس کار بر این باشد که افراد مشغول به کاری که به هر دلیلی نمی توانند با مردم ارتباط داشته باشند، کار خود را به خوبی انجام دهند و پاسخگو باشند، شناسایی و جابجا شوند.

اردکانیان در پایان اعلام کرد: گردش مالی برق کشور در طول سال ۲۳ هزار میلیارد تومان است.

انتهای پیام/