به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از  فارس ، سید محمود علوی دیروز در نشست شورای اداری استان البرز اظهار داشت: این حق طبیعی مردم است که امنیت  برای آنان تامین شود.

وی گفت: امنیت  و توجه به کرامت انسانی بسیار مهم است و اگر کرامت انسان‌ها حفظ  شود سراغ کار خلاف نمی‌روند.
وزیر اطلاعات افزود: اگر این فرهنگ در جامعه پیاده شود جامعه بیمه خواهد شد و امروز با رفتار درست از قبیل پرهیز از دورغ گویی، تهمت و حرمت شکنی می توان بسیاری از ارزش‌های اخلاقی و انقلابی را در جامعه پیاده کرد.
وی ادامه داد: اخیرا شاهد حرکت تروریستی در چابهار بودیم که دشمن با هدف ضربه زدن اقتصادی به این منطقه وارد عمل شدند.
علوی اضافه کرد:  فعالیت‌های صورت گرفته در مبارزه با تروریسم از سال‌های ۹۲ تا کنون بیشتر بوده و بسیاری از اقدامات تروریستی با تلاش سربازان گمنام آقا امام زمان (عج) شناسایی و خنثی شده است.
وی یادآورشد: اکنون با روش‌های پیچیده اطلاعاتی تروریست‌ها عمل می‌کنند که به رغم وجود  این شرایط  سربازان گمنام امام زمان (عج) همواره موفق عمل کرده و هیچ کشوری در دنیا این نوع سرویس اطلاعاتی موفق را مانند ایران اسلامی ندارد.
وزیر اطلاعات اضافه کرد: جامعه اطلاعاتی اعم از سپاه، بسیج، ناجا، قوه قضائیه و نیروهای مسلح تحت فرماندهی هوشمندانه مقام معظم رهبری مدظله العالی تمام این پنجه‌های امنیتی به صورت یک مشت درآمده و بر فرق دشمن وارد آمده است.
وی با اشاره به اینکه چند سالی از عمر تاسیس استان البرز نمی‌گذرد، گفت: این استان با توجه به جوان بودن نیازمند مراقبت‌های خاصی است که باید مدیران با تلاش‌های جدی‌تر جهادی عمل کنند.
علوی گفت: با تلاش بیشتر باید البرز را به پای سایر استان‌های دیگر رساند که سابقه طولانی در استان شدن دارند.
انتهای پیام/و