به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بجنورد ،ملک بهمن شیردل شب گذشته در دیدار با نمایندگان احزاب و گروه‌های سیاسی استان و شهرستان با اشاره به اهمیت صیانت از رأی و انتخاب مردم اظهار کرد: هیئت اجرایی انتخابات به‌عنوان یکی از ارکان اصلی انتخابات فقط بر اساس قانون عمل می‌کنند و وابسته و وامدار هیچ حزب و گروهی نخواهند بود.

وی به مردم به‌عنوان رکن دیگر انتخابات اشاره کرد و افزود: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی و در همه شرایط و باوجود مشکلات مردم درصحنه حضور داشتند و با مشارکت حداکثری در انتخابات از نظام جمهوری اسلامی صیانت کردند و امروز نیز باوجود جنگ اقتصادی همه‌جانبه دشمن، مردم بازهم حضور خود را درصحنه نشان خواهند داد.

سرپرست فرمانداری بجنورد با قدردانی از تلاش اعضای احزاب و گروه‌های سیاسی افزود: تلاش اعضای احزاب و گروه‌های سیاسی که با اختصاص وقت از زندگی خود برای دغدغه‌های مردم و تحقق مطالبات مردم تلاش می‌کنند قابل‌تقدیر است و در انتخابات پیش رو نیز انتظار می‌رود احزاب و گروه‌های سیاسی تنور انتخابات را گرم و سبب مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی و انتخاب افراد شایسته شوند.

رئیس شورای تأمین شهرستان همچنین با تأکید بر استمرار گفتگوی گروه‌های سیاسی با سرپرست فرمانداری بجنورد، خواستار فعالیت بیشتر خانه احزاب در شهرستان شد.

وی خاطرنشان کرد: نهادهای نظارتی و تعیین صلاحیت کاندیداها به‌گونه‌ای عمل کنند تا شاهد حضور سلایق گوناگون در انتخابات باشیم که سبب جلب مشارکت بیشتر مردم در پای صندوق‌های رأی می‌شود.

انتهای پیام/