به گزارش پایگاه خبری ربیع، آنر تایید کرده است که مراسمی را در تاریخ ۱۶ خرداد برگزار می کند. در این مراسم از گوشی آنر ۹i در کنارآنر Play به صورت رسمی رونمایی خواهد شد. آنر این مراسم را در پکن میزبانی می کند.

آنر پوستری از محصول آینده خود منتشر کرده که طراحی جلویی آن را به نمایش می گذارد. این دستگاه مانند پرچمدار جدید این کمپانی، آنر ۱۰ از برش نمایشگر بهره می برد.

در سال گذشته آنر گوشی هواوی میت ۱۰ لایت را با نام های مختلف در چندین کشور برای فروش عرضه کرد. این دستگاه در هند با نام آنر ۹i در اختیار خریداران قرار گرفت. با این حال در پوستر مربوط به گوشی آینده آنر شاهد حضور نام آنر ۹i هستیم.

گوشی های آنر LLD-AL20 و LLD-AL30 به عنوان دو نسخه مختلف گوشی آنر ۹i در TENAA حضور پیدا کرده اند. نسخه LLD-AL30 در TENAA دارای عکس است که وجود بریدگی صفحه نمایش را تایید می کند.

مشخصات فنی این مدل ها در TENAA شباهت زیادی به یکدیگر دارد. مدل LLD-AL20 از ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد. نسخه LLD-AL30 به ۴ رم مجهز شده و در دو نسخه با ۳۲ و۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می شود.

هر دو نسخه این دستگاه دارای سیستم عامل پیش فرض اندروید اوریو ۸.۰ هستند و از درگاه کارت حافظه خارجی بهره می برند. در این گوشی هوشمند از نمایشگر ۵.۸۴ اینچی استفاده خواهد شد. این نمایشگر دارای رزولوشن فول اچ دی پلاس و نسبت تصویر ۱۹:۹ است.

قدرت گوشی آنر ۹i را یک چیپست ۸ هسته ای با فرکانس ۲.۳۶ گیگاهرتز تامین می کند که انتظار می رودKirin 960 باشد. وظیفه تامین انرژی این محصول برعهده یک باتری ۲۹۰۰ میلی آمپر ساعتی است.

در بخش پشتی این گوشی هوشمند دوربین اصلی دوگانه با چیدمان افقی خودنمایی می کند. این دوربین دارای سنسورهای ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی است.

بر اساس TENAA ابعاد این دستگاه برابر با ۷.۷ × ۷۱.۸ × ۱۴۹.۲ میلی متر است و ۱۵۲ گرم وزن دارد. این دستگاه در رنگ های مشکی، آبی و خاکستری عرضه می شود. بر اساس شایعات این اسمارت فون قیمتی در حدود ۲۸۱ دلار دارد.