به گزارش پایگاه خبری ربیع، در روز جمعه مورخ ۱۷/۰۹/۹۶ همایش بزرگ پیاده روی شهر زیار با حضور گسترده مردم، شهردار و شورای اسلامی شهر زیار با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و کارمندان شهرداری و دیگر مسئولان شهر برگزار گردید.

این همایش ساعت ۸ صبح از محل مسجد النبی آغاز و به مقصد دانشگاه زیار و سپس به سمت شرکت تعاونی میلاد ( سه شنبه بازار) ادامه یافت. و در ادامه شرکت کنندگان با دریافت برگه های شرکت در مسابقه در محل شرکت تعاونی در جشن و جنگی که به مناسبت ایام ربیع الاول و میلاد با سعادت حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع) برگزار شد شرکت نمودند مراسم با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید شروع و پس از پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران آقای فاتحی به نمایندگی از اعضای شورای اسلامی شهر به مردم خوش آمد گفتند سپس آقای سیدرسول داوی، شهردار زیار به ایراد سخنرانی پرداختند.

ایشان ضمن تبریک اعیاد ربیع الاول و روز دانشجو، فواید پرداختن به ورزش را بیان کردند و از تلاش شهرداری زیار در جهت همگانی کردن ورزش در شهر زیار ایراد سخن کردند و اقدامات شهرداری در این راستا را برشمردند؛ در پایان نیز از استقبال گسترده و پرشور مردم زیار و مسئولین شهر و شهرستان در این راهپیمایی تقدیر و تشکر نمودند.

برنامه با اجرای جنگ شادی و حرکات نمایشی – ورزشی ادامه یافت

در پایان نیز مراسم تقدیر از کارگران شهرداری و قرعه کشی هدایای همایش انجام گرفت. در این مراسم هدایای مختلفی از جمله تعدادی دوچرخه به قید قرعه به همراه یک جلد کتاب زیار به شرکت کنندگان اهداء گردید
این همایش پیش از ظهر پایان یافت

روابط عمومی شهرداری زیار