به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از البرز به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج، آیت الله محمد مهدی حسینی همدانی در پیامی از مردم استان البرز جهت حضور باشکوه و گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه تقدیر و تشکر کرد.

در این پیام آمده است: پیام روشن این حرکت عظیم و مردمی که با اتحاد و انسجام و استحکام لازم برگزار شداین بود که بار دیگر مشت محکمی به دهان یاوه گویان به خصوص استکبار جهانی و آمریکای جهانخوار زده شد که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

نماینده ولی فقیه در البرز افزوده است: بحمدالله این انقلاب زنده است و با هدایت های داهیانه رهبر معظم انقلاب حرکت به سمت مسیر مشخص شده و به سمت تمدن بزرگ اسلامی با عزم جزم در دهه پنجم انقلاب ان شاء الله حرکت خواهد کرد و آینده روشن در پیش روی ملت ایران خواهد بود. این حرکت و انسجام پر شور انجام شد و تمام مردم از اقشار مختلف پیر، جوان، کودک، نوجوان، دانشجویان و روحانیون، زن و مرد آمدند و با یک وحدت مثال زدنی در این مجلس و راهپیمایی باشکوه حاضر شدند. مردم با تمام مشکلات و سختی هایی که متحمل‌ شده اند و همه این را می‌دانند که دشمنان ما نقشه های شومی کشیده اند وبعضا قصد زمین گیر کردن مردم و جامعه را دارند، اما این مردم خالصانه آمدند.

در این بیانیه آمده است: این حضور یک وظیفه را برای همه مسئولان و ما فراهم می‌کند و آن این است که خالصانه تر وارد عرصه شویم و شب را از روز نشناسیم، مجدانه در رفع مشکلات مردم، مسائل معیشتی و اقتصادی، بیکاری و تورم تلاش مضاعف داشته باشیم.

انتهای پیام/و/ف