به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از بجنورد،  محمدعلی شجاعی شب گذشته در نشست اعضای ستاد مرکزی دکتر روحانی اظهار کرد: دولت در بخش معیشتی و اقتصادی مردم، وعده‌هایی داده است که باید منصفانه و بدون تعصب در مورد آن قضاوت کنیم و بدانیم که در هیچ برهه‌ای از زمان، نظیر این فشارهایی که آمریکا به ایران وارد کرده است را نداشته‌ایم.

وی با اشاره به موانع موجود، در مسیر پیشرفت کشور بیان کرد: دولت سعی می‌کند کمترین فشار به مردم و معیشت مردم وارد شود؛ دراینکه فشار معیشتی وجود دارد، شکی نیست اما با گرفتن یقه مسؤولین هم کاری درست نمی‌شود زیرا آسان‌کار، مقصر دانستن دیگران است درحالی‌که راه‌حل مشکلات کشور، فشار آوردن به مسئول ذی‌ربط نیست بلکه ارائه مشکل باید به همراه ارائه پیشنهاد باشد.

استاندار خراسان شمالی با تأکید بر فرمایشات رهبری درزمینه‌ اتحاد و کنار گذاشتن اختلافات اظهار کرد: ما باید این بار را به سرمنزل مقصود برسانیم و نگذاریم طوفان گذرا، نظام و دولت را دچار مساله کند.

وی افزود: نباید هر مسئولی با مشکل مواجه شد از مسئولیت برکنار شود، بلکه باید مسؤولین را جابه‌جا کرد و جایگزین درست را انتخاب کرد.

شجاعی در پاسخ به برخی از انتقادات گفت: در استانداری فتحی صورت نگرفته که تقسیم غنائم باشد بلکه مسئولیت‌ها طبق شایسته‌سالاری محول می‌شود و فعالان استانی با شناخت از یکدیگر باید در راستای شایسته‌سالاری، افراد توانمند را معرفی کنند.

وی با تاکید بر عدم لزوم حذف نام ها در استان تصریح کرد: برای رسیدن به بلوغ همه‌جانبه‌ استان، دنبال حذف نام‌ها نباشیم چراکه مسائل نیز در آرامش حل خواهد شد و در جنگ و اختلاف مشکلی برطرف نمی‌شود.

استاندار خراسان شمالی، با یادآوری سیاست‌های دولت اضافه کرد:کسی در استانداری مسؤولیت می‌گیرد که تابع سیاست‌های دولت باشد و البته لازم به ذکر است که در هر مدیریتی مسؤولین به سه بخش عالی، متوسط و موردنقد تقسیم می‌شوند و نمی‌توان رضایت صددرصدی را به‌دست آورد.

وی ادامه داد: ما به دنبال جایی آرام، برای خدمت به مردم هستیم، اختلاف‌نظر ایرادی ندارد چون یک هدف مشترک بزرگ داریم اما اگر حرفی گفته می‌شود، راه‌حل آن را هم بلدیم.

شجاعی، در پاسخ به انتقادات مسئولین ستاد انتخاباتی روحانی در شهرستان‌ها گفت: ما به فعالیت‌های ستادی آگاهی کامل داشته و از ظرفیت‌ها استفاده خواهیم کرد ضمن اینکه برخی به چینش بد تیم استانداری اعتراض کرده‌اند که باید در جواب گفت، هنوز چینشی صورت نگرفته و این دوماه بیشتر در جهت شناخت نیروها جلسه برگزارشده است.

وی درپایان بیان کرد: به اطلاعات ما ایمان بیاورید؛ باید سعی کنیم بلوغ اجتماعی را در خود ایجاد کنیم زیرا ۱۴ سال از استان شدن خراسان شمالی می‌گذرد، اما نگاه‌های شهرستانی برجلسه حاکم است و این مساله توسعه‌ استان را آزار می‌دهد.

انتهای پیام/