به گزارش پایگاه خبری ربیع، مدتی پیش، از بهترین گوشی Honor در بازار جهانی رونمایی شد. گوشی موبایل Honor Magic 2 در سال ۲۰۱۸ بهترین موبایل زیر برند قدرتمند آنر محسوب می شود. با توجه به طرفداران بسیار زیادی سری Honor در بازار جهانی و بازار ایران قصد داریم در این مطلب به بررسی بهترین گوشی این برند پرمخاطب بپردازیم.

بهترین گوشی HONOR چه زمانی وارد بازار فروش جهانی می شود؟

همانطور که بیان شد، لقب بهترین گوشی Honor مربوط به Honor Magic 2 است. این گوشی هوشمند ماه پیش با ویژگی های قابل توجهی رونمایی شد و به زودی وارد بازار فروش می شود. بهترین گوشی Honor ظاهری بسیار شبیه اوپو فایند ایکس دارد و دوربین سلفی این گوشی موبایل در جایگاهی خاص قرار گرفته است. نکته جالب در مورد بهترین گوشی Honor، وزن بالای آن است که با وزنی در حدود ۲۱۰ گرم در اختیار کاربران قرار می گیرد.نگاهی نزدیک به بهترین گوشی Honor در سال 2018

بهترین گوشی HONOR با چه ویژگی های سخت افزاری وارد بازار جهانی می شود؟

این گوشی هوشمند مجموعه ای از برترین ها را شامل می شود. در بخش پردازنده شاهد استفاده از کایرین ۹۸۰ هستیم. این پردازنده هفت نانومتری در حال حاضر برترین پردازنده برای گوشی های اندرویدی به شمار می آید. در کنار این پردازنده قدرتمند، رم نرم افزاری هشت گیگابایتی قرار دارد که می تواند به خوبی تمام نیازهای کاربران را در سخت ترین شرایط برطرف کند. این گوشی هوشمند در دو نسخه روانه بازار می شود که گران ترین نسخه آن دارای ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی است.

بهترین گوشی Honor در بخش صفحه نمایش، شگفت انگیز است. این گوشی موبایل قدرتمند دارای صفحه نمایش ۶.۳۹ اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس است و نسبت تصویر ۱۹.۵ به ۹ برای یک گوشی با صفحه نمایش بسیار بزرگ، شگفت انگیز خواهد بود.

بهترین گوشی Honor از معدود گوشی های هوشمندی است که از سه لنز دوربین بهره می برد. این گوشی هوشمند دارای لنزهای ۲۴ ،۱۶ و ۱۶ مگاپیکسلی است که به نظر می رسد در کنار برترین گوشی های هوشمند در بخش دوربین قرار گیرد.

این گوشی هوشمند در بخش دوربین سلفی نیز شگفت انگیز بوده و سه لنز را برای این بخش در نظر گرفته است. گوشی موبایل Honor Magic 2 دارای دو لنز ۲ مگاپیکسلی و یک لنز ۱۶ مگاپیکسلی است و به دلیل استفاده از سه لنز، این محصول را می توان خاص ترین گوشی موبایل در بخش دوربین سلفی در نظر گرفت.

گوشی موبایل Honor Magic 2 به زودی با اندروید ۹ در اختیار بسیاری از کاربران قرار خواهد گرفت و به نظر می رسد این گوشی هوشمند به زودی به پرفروش ترین گوشی هوشمند این برند قدرتمند تبدیل شود.