به گزارش پایگاه خبری ربیع،امروز در این مقاله قصد داریم تا به بررسی اپل واچ سری ۴ بپردازیم و نکات و ترفندهای جذاب اپل واچ را به شما آموزش دهیم و قطعا می تواند این موضوع برای شما دوستان کاربردی باشد.

نکات و ترفندهای جذاب اپل واچ سری ۴

آخرین نسخه ساعت هوشمند شرکت اپل ، سری ۴ اپل واچ است که کارهایی فراتر از دریافت اعلان روی مچ دست شما انجام می دهد. این ساعت هوشمند قادر به برقراری تماس ، اعزام نیروی کمکی در صورت حادثه و زمین خوردن و بررسی بی نظیر ضربان قلب شما است. این ساعت هوشمند با برنامه های خود تکمیل می شود و امروز قصد داریم تا نکات و ترفندهای اپل واچ را به شما معرفی کنیم:

قوانین پایه ای

ساعت هوشمند خود را به روزرسانی کنید

بعد از اینکه ساعت هوشمند خود را از جعبه بیرون آوردید و آن را با گوشی خود همگام سازی کردید باید آخرین نسخه مربوط به این ساعت هوشمند را دریافت کنید تا بتوانید از تمام ویژگی های آن بهره ببرید.

آیکن ها و برنامه ها

آیا می خواهید پی ببرید که آیکن های روی ساعت شما چه معنی ای دارند؟ یا فعالیت های سیری به چه صورت است؟ قطعا می توانید با مرور خبرهای گذشته ما در این زمینه به آن پی ببرید.نکات و ترفندهای جذاب اپل واچ سری 4

اعلان ها نقش کلیدی ایفا می کنند

شما باید رفتار با این اعلان ها را یاد بگیرید و برنامه ریزی مناسبی برای آنها داشته باشید. زمانی که مچ بند شما با هر پیام فیسبوک و اینستاگرام به لرزه در می آید باید این تنظیمات را به درستی انجام دهید تا در مدت زمان طولانی این موضوع شما را اذیت نکند.

ضد آب بودن ساعت هوشمند

شما با مدل های جدید این ساعت هوشمند می توانید به داخل استخر بروید ولی باید تمام نکات ضروری در این زمینه را مطالعه کنید تا خدایی نکرده ساعت هوشمند شما آسیب نبیند.

سلامتی

برنامه مخصوص تمرین های روزانه

زمانی که شما استفاده از سیستم عامل WatchOS 5 را شروع می کنید ، متوجه خواهید شد که این ساعت هوشمند تمرین های روزانه شما را نظارت می کند و بعد از مدتی می تواند آهنگ های مناسبی را برای ورزش شما انتخاب کند.

سلامتی قلب

در این ساعت هوشمند میزان ضربان قلب و سلامتی آن مورد نظارت قرار می گیرد و از این بابت هیچوقت جای نگرانی نیست. اپل واچ سری 4

تنظیم برنامه ECG

اگر شما تمایل دارید تا از برنامه ECG استفاده کنید اول باید سری ۴ اپل واچ را خریداری کنید و بعد از سیستم عامل WatchOS 5.1.2 روی آن نصب کنید و گوشی iPhone شما هم از سیستم عامل iOS 12.1.1 استفاده کند. حالا شما می توانید از برنامه ECG استفاده کنید و تنظیمات آن را به خوبی انجام دهید.

ویژگی های دیگر

اگر بخواهیم به صورت کلی به این موضوع بپردازیم می توانیم به ویژگی های Walkie talkie و Fall Detection اشاره کنیم که برای تمام کاربران کاربردی و جذاب باشد. این ویژگی ها در سری جدید اپل واچ دیده می شود این موضوع باعث می شود تا میزان خرید این سری هم افزایش یابد.