به گزارش پایگاه خبری ربیع،فروش این گوشی هوشمند از امروز در ایالات متحده و برخی وب سایت ها از جمله بست بای و آمازون آغاز شده است و برای این مدل قیمت ۱۶۰ دلار در نظر گرفته شده است. این نسخه البته آنلاک است و کاربران در سراسر دنیا می توانند از آن استفاده کنند و مرتبط به اپراتور خاصی نخواهد بود. Nokia 3.1 مدتی پیش در کنار میان رده های دیگر این برند طی یک مراسمی رونمایی شد و از معدود گوشی های هوشمند موجود در بازار است که با این قیمت مناسب نوکیا وعده دو سال به روز رسانی نرم افزاری را به کاربران داده است.

فروشگاه اینترنتی بست بای از امروز این گوشی هوشمند را در رنگ مشکی موجود کرد و مطابق فروش های دیگر خود برای کاربران برخی پیشنهادات را نیز درنظر گرفت. از طرفی دیگر نیز آمازون که یکی از برترین فروشنده های نوکیا در بازار ایالات متحده محسوب می شود نیز به زودی فروش خود را آغاز خواهد کرد. البته این گوشی هوشمند در آمازون به صورت ناموجود است اما به احتمال زیاد این وب سابت نیز تا آخر امروز Nokia 3.1 را در دسترس قرار دهد.

علاوه بر دو وب سایت فروش اینترنتی وب سایت B&H نیز عامل  این برند خوش سابقه است که البته هنوز آن هم فروش خود را آغاز نکرده است و Nokia 3.1 را در حالت پیش فروش قرار داده است. اما این وب سایت نیز مانند آمازون به زودی فروش خود را آغاز خواهد کرد.

نوکیا ۳ به نظر در سال گذشته پرفروش ترین گوشی هوشمند برند نوکیا بوده است و این برند قصد دارد این عنوان را سال دیگر نیز در اختیار این موبایل مقرون به صرفه ببینید. برای این گوشی هوشمند ۵.۲ اینچی پردازنده MediaTek 6750 در نظر گرفته شده است که در دو نسخه با رم های نرم افزاری ۲ گیگابایتی و حافظه ۱۶ و با رم های نرم افزاری ۳ گیگابایتی و حافظه ۳۲ روانه بازار خواهد شد. این دستگاه نیز از دو لنز ۱۳ مگاپیکسلی و ۸ مگاپیکسلی بهره می برد. حال باید منتشر روز های آینده و عرضه نسخه ۳۲ گیگابایتی این گوشی هوشمند باشیم . نوکیا در بازار ایران نیز به فروش نسبتا خوبی رسیده است و انتظار می رود با احداث برند شاپ ها و فروشگاه های معتبر یکی از پرفروش ترین برند های گوشی موبایل در بازار ایران نیز لقب گیرد.