به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان، روزهای یکشنبه هر هفته آثار برگزیده سینمای جهان در قالب سلسله نشست های “سینما گپ” به نمایش در می آید.

سلسله نشست های نمایش و تحلیل روان شناختی آثار سینمای جهان با نام “سینما گپ” از سوی معاونت اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان با همکاری حوزه هنری استان اصفهان و دفتر تخصصی سینما برگزار می شود.
فیلم “کتاب سبز” برگزیده بهترین فیلم اسکار ۲۰۱۹ در نهمین نشست زمستانه سینماگپ به نمایش در آمده و با حضور دکتر محمدرضا عابدی  رئیس دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه اصفهان، تحلیل روانشناختی می شود.
کتاب سبز (انگلیسی: Green Book) فیلمی در ژانر کمدی-درام به کارگردانی پیتر فارلی است که در سال ۲۰۱۸ منتشر شد. این فیلم تور ۱۹۶۰ پیانیست کلاسیک و جاز آمریکایی-جامائیکایی، دان شرلی (ماهرشالا علی) را به تصویر می‌کشد.
این برنامه روز یکشنبه ۱۹ اسفند ساعت ۱۷:۳۰ ویژه عموم دوستداران فیلم و مباحث روانشناختی در سالن سوره حوزه هنری برگزار می شود که علاقه مندان برای ثبت نام و حضور در برنامه می توانند به ربات cinemagapbot مراجعه کرده و یا با شماره ۳۲۳۴۷۹۰۱ تماس حاصل کنند.