به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از ایمنا، روزهای یکشنبه هر هفته آثار برگزیده سینمای جهان در قالب سلسله نشست های “سینما گپ” به نمایش در می آید.

سلسله نشست های نمایش و تحلیل روان شناختی آثار سینمای جهان با نام “سینما گپ” از سوی معاونت اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان با همکاری حوزه هنری استان اصفهان و دفتر تخصصی سینما برگزار می شود.
فیلم “زیبایی موازی” محصول ۲۰۱۶ آمریکا در هشتمین نشست زمستانه سینماگپ به نمایش در آمده و با حضوردکتر محمدرضا عابدی رئیس دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه اصفهان تحلیل روانشناختی می شود.
در خلاصه فیلم آمده که ویل اسمیت که سهام دار یک شرکت است بعد از فوت دختر کوچکش افسرده شده، از همسرش طلاق می‌گیرد، با مدیریت شرکت دیگر کاری ندارد و با کمتر کسی حرف می‌زند و بیشتر وقت خود را یا در خانه یا در پارک روی یک نیمکت مخصوص یا در حال دوچرخه سواری می‌گذراند.
این برنامه روز یکشنبه ۱۲ اسفند ساعت ۱۷:۳۰ ویژه عموم دوستداران فیلم و مباحث روانشناختی در سالن سوره حوزه هنری برگزار می شود که علاقه مندان برای ثبت نام و حضور در برنامه می توانند به ربات cinemagapbot مراجعه کرده و یا با شماره ۳۲۳۴۷۹۰۱ تماس حاصل کنند.