به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل ازفارس، مراسم افتتاحیه نمایشگاه های عکس، پوستر و طراحی دانشجویی و ماکت صحنه شانزدهمین هفته بزرگداشت تئاتر ساعتی پیش، ششم اردیبهشت ماه در خانه هنرمندان ، گالری های نامی، بهار و تابستان برگزار شد.

افتتاح این نمایشگاه ها در چند بخش مختلف آغازین فعالیت های هفته بزرگداشت تئاتر محسوب می شود که با حضور هنرمندانی چون اصغر همت، مدیر سابق خانه تئاتر، شهرام گیل آبادی، مدیر کنونی خانه تئاتر، رجبی معمار، رییس خانه هنرمندان، محمودرضا رحیمی، سخنگوی خانه تئاتر و دبیر جشن های هفته تئاتر و جمعی دیگر از هنرمندان و اصحاب رسانه برگزار شد.

مسئول بخش عکس این نمایشگاه با اشاره به اینکه دوازدهمین نمایشگاه خود را از سال ۸۷ برگزا ر میکند، گفت: دراین نمایشگاه ما سری عکس های سال ۸۷ به بعد به علاوه بخشی کارهای قدیمی و پشت صحنه را ارائه کردیم. خود بچه ها کارها را انتخاب و داوری کردند. کیفیت کارها برای من خیلی مهم بود. هفت نفر هم تیم داوران بودند که البته اکثر کارها را برای عرضه انتخاب کردند.

آرش تنهایی مدیر بخش پوستر نیز گفت: این نمایشگاه ماحصل طراحی پوستر خانه تئاتر از قباد شیوا تا سایر طراحان جوان است. ۵۶ نفر طراحان پوستر تخصصی در خانه تئاتر کار میکنند و این دومین نمایشگاهمان است. امیدواریم پوستر تئاتر متمرکز و خوب همیشه در کنار تئاتر نمود پیدا کند.

سپس شهرام گیل آبادی هم عنوان کرد که امسال خانه تئاتر تصمیم دارد از قباد شیوا و فعالیتش در اختتامیه تقدیر و مدالیوم خانه تئاتر را به او اهدا کند.

پس از افتتاح هر بخش نشان جشن های خانه تئاتر به هر یک از مسئولان بخش های نمایشگاهی اهدا شد.

درپایان پوستر هفته تئاتر به امضای هنرمندان رسید.

علاوه بر این نمایشگاه ها، نمایشگاهی لباس تئاتر نیز عصر امروز در لابی عمارت خانه تئاتر با حضور هنرمندان و مسئولان افتتاح شد.

انتهای پیام/