به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از اداره رسانه شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان، این نمایشگاه که از ۱۲ دی ماه آغاز خواهد شد و تا ۱۵ همین ماه ادامه خواهد داشت، در ۸۵۰۰ مترمربع فضای نمایشگاهی برپا می شود و ۱۱۰ شرکت و فعال حوزه مبل و دکوراسیون خانگی به ارائه محصولات و خدمات خود می پردازند.

برندهای معتبری نظیر درساچوب، چوبکده تهران، مبل خوش نشین، والساچوب، چوبیران، لرد، مبل دیانی فلیون، نگین نقش جهان، بین المللمبلیران از استان های اصفهان، تهران، البرز و لرستان، آخرین محصولات و خدمات خود نظیر مبلمان خانگی، سرویس خواب، سرویس غذاخوری و دکوراسیون را در این نمایشگاه عرضه خواهند کرد.

شانزدهمین نمایشگاه تخصصی صنایع مبل و دکوراسیون خانگی اصفهان طیف بی نظیر و متنوعی از ایده های طراحی داخلی برای هر اتاق با انواع سبک ها و همه نیازهای آن، از سبک های پایه ای طراحی تا سبک های لوکس و مرفه را فراهم کرده و به نمایش می گذارد.

در این نمایشگاه، تامین کنندگان و فعالان اقتصادی این بازار بزرگ برای تجارت موفق دور هم جمع می شوند و ایده های الهام بخش طراحی داخلی را به نمایش می گذارند و انگیزه های جدیدی برای بازار فراهم می کنند.

این نمایشگاه طی روزهای ۱۲ تا ۱۵ دی ماه و از ساعت ۱۵ تا ۲۳ برای بازدید علاقمندان در محل برپایی نمایشگاه های بین المللی استان واقع در پل شهرستان برپا خواهد بود.