به گزارش پایگاه خبری ربیع، این نمایشگاه که با حضور ۲۰ مشارکت‌کننده برگزار می‌شود، ۱۸۰۰ متر فضای مفید نمایشگاهی را به خود اختصاص خواهد داد و شرکت‌های مختلف به ارائه توانمندی‌های خود در زمینه‌‌های فرش ماشینی، موکت، کف‌پوش، کاغذ دیواری، تابلو فرش و شوینده‌های فرش می‌پردازند.

حضور استان‌های تهران، اصفهان، آذربایجان‌شرقی و خراسان‌رضوی در این نمایشگاه قطعی شده و نمایندگانی از کشورهای چین و ترکیه نیز در آن حضور دارند.

فرش ستاره کویر یزد، آسمان کویر کاشان، فرش بهشتی تبریز، فرش اهورا و فرش شوکران از مهم‌ترین برندهایی هستند که در این نمایشگاه حضور دارند، همچنین افزایش تعداد تولیدکننده‌ها از کاشان و تبریز به صورت مستقیم از جمله ویژگی‌های اصلی نمایشگاه امسال فرش ماشینی، موکت و کف‌پوش به شمار می‌رود.

بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، یک سالن از این نمایشگاه به تولیدکنندگان فرش و یک سالن نیز به فعالان عرصه موکت و کف‌پوش اختصاص پیدا کرده و علاقه‌مندان می‌توانند طی ساعات ۱۵ تا ۲۲ از نمایشگاه بازدید کنند.

به گزارش تسنیم، هشتمین نمایشگاه فرش ماشینی، موکت و کف‌پوش همزمان با دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت نساجی اصفهان برپا می‌شود.

انتهای پیام/ ۲۰۷/نصیری