به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از  فارس، آیین افتتاحیه پانزدهمین اجلاس سراسری فناوری رسانه امروز ۲۸ آبان‌ماه در سالن همایش‌های سازمان صداوسیما برگزار شد.

در این مراسم که با حضور مدیران و کارشناسان فنی برگزار شد، نشست‌های علمی- تخصصی، سیمنارها، ارائه مقالات علمی و فناوری، طرح‌ها و ایده‌های نوآورانه، برگزاری نمایشگاه تخصصی صنعت رسانه و کمیسیون‌های بررسی مدیریت زیرساختی در سازمان صداوسیما شامل معاونت‌ها و مراکز صداوسیما بخش‌های مختلف پانزدهمین اجلاس سراسری فناوری رسانه را تشکیل می‌دهد‌.

همچنین رضا علیدادی معاون توسعه و فناوری رسانه ملی نمایشگاه تخصصی صنعت رسانه را افتتاح کرد و پس از آن از تمامی غرفه‌های حاضر در این نمایشگاه بازدید کرد.

پس از آن علیدادی در حاشیه افتتاح نمایشگاه فناوری صنعت رسانه در جمع خبرنگاران درباره این نمایشگاه گفت: در نشست پایانی اجلاس فناوری رسانه، افراد برگزیده‌ این حوزه را که در تلاش برای انعکاس و حفظ زیرساخت‌ها و توسعه فناوری رسانه هستند، معرفی خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه افتتاح رسمی این اجلاس ساعت ۱۴ امروز است که آقای ستاری معاون رئیس جمهور در این مراسم حضور بهم می‌رساند، بیان داشت: این اجلاس تلاش می‌کند که مدیریت در حوزه علم و فناوری در صنعت رسانه را تعمیق کند.

معاون توسعه و فناوری رسانه ملی درباره حضور استارتاپ ها نیز گفت: تحول و نوآوری بخش مهمی از تکنولوژی فعلی و آینده جهان است. مزیت و ویژگی استارتاپ‌ها خلاقیت و نوآوری است و عدم تأمین اعتبار لازم، از آسیب‌ها و تهدیدهای این عرصه به شمار می‌رود. علاوه بر این، حضور استارتاپ‌ها در کنار شرکت‌های توانمند، می‌تواند ارتباط این دو را بیشتر کرده و دوام و خلاقیت این صنعت را افزایش دهد.

انتهای پیام/