به گزارش پایگاه خبری ربیع، مدیرعامل شرکت گاز مازندران عنوان کرد: نقش بازرسین فنی در حفظ پایداری تأمین انرژی گاز بیش از پیش حائز اهمیت می‌باشد چرا که هرگونه بی دقتی در بازرسی‌های انجام شده مطمئناً ارائه خدمات مستمر به مشترکین را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مازندران، ” جعفر احمدپور” مدیرعامل شرکت گاز استان در نشست هم‌اندیشی کمیته راهبردی بازرسی فنی شرکت‌های گاز استانی که به میزبانی شرکت گاز مازندران در ساری برگزار شد، گفت: در حال حاضر گاز طبیعی مهم‌ترین منبع تأمین انرژی در بخشهای مختلف کشور است که پایداری این منبع انرژی از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی ادامه داد: ارائه خدمات مستمر با کیفیت مطلوب مبتنی بر حفظ و حراست از این شبکه‌ها می‌باشد و در این راستا واحد بازرسی فنی با داشتن برنامه دقیق و منظم نشت یابی از شبکه‌ها و تاسیسات و ارزیابی و بازرسی کالا و تاسیسات و انطباق مشاهدات با استانداردهای موجود وظیفه خطیری را در راستای تأمین پایدار انرژی گاز در سطح استان بر عهده دارد.

در این نشست “مهدی علیپور لیلی” سرپرست بازرسی و کنترل فنی شرکت ملی گاز ایران افزود: کمیته بازرسین فنی شرکت ملی گاز ایران به عنوان یک کمیته ویژه و حساس به صورت مستمر و با حضور اعضای کمیته مسائل و مباحث مربوطه را مورد بررسی و واکاوی قرار داده و تصمیمات اخذ شده در این کمیته قطعاً در بهبود مستمر فرآیندها و افزایش کارایی تجهیزات نقش کلیدی را ایفاء می‌کند.

نشست هم‌اندیشی کمیته راهبردی بازرسی فنی شرکت‌های گاز استانی به میزبانی شرکت گاز استان مازندران از روز سه شنبه و با حضور سرپرست بازرسی و کنترل فنی شرکت ملی گاز ایران و رؤسای بازرسی و کنترل فنی شرکت‌های گاز استانی در ساری در حال برگزاری است و تا فردا ادامه دارد.