به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس،سیامک گلستانی امروز گفت: با توجه به آغاز فصل مدارس سازمان حمل و نقل بار و مسافربری استان البرز در نظر دارد با افزایش تعداد سفرهای درون شهری به شهروندان ارائه خدمات کند.
وی با اشاره به اینکه ساعات پیک تردد اتوبوس‌های دورن شهری تغییر خواهد کرد، افزود: یکی دیگر از اقدامات در دست اجرا برای مهر ماه ساماندهی و نظارت بر عملکرد سرویس مدارس است.
معاون سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافربری شهرداری کرج در ادامه با بیان اینکه رانندگان سرویس مدارس باید تمامی مدارک لازم را داشته باشند، اظهار کرد: سرویس مدارس به برچسب‌دار خواهند شد و صدور مجوز سرویس‌ها نیز در دستور کار قرار گرفته است.
گلستانی با تأکید بر اینکه ناوگان عمومی درون شهری آماده ارائه خدمات مطلوب در نیمه دوم سال هستند، بیان کرد: تعمیرات فنی و شست‌وشو اتوبوس‌ها در دستور کار قرار گرفته است و در ساعات اوج مسافر اتوبوس‌های کمکی نیز اعزام خواهد شد.
به گفته وی نظارت بر روند فعالیت تاکسی‌های درون شهری تقویت خواهد شد و بازرسان به صورت نامحسوس نظارت خواهند کرد؛ برخورد نامناسب رانندگان تاکسی با مسافران نیز پیگیری می‌شود.
معاون سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافربری شهرداری کرج در پایان خاطرنشان کرد: ۲۲ پایاه مسافربری در کرج وجود دارد که نیروهای گشت سازمان نیز در این زمینه نظارت خواهند داشت.
انتهای پیام/