مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم از نصب تابلوهای اطلاع‌رسانی در ۱۵۰ ایستگاه اتوبوس سطح شهر قم خبر داد و گفت: با نصب تابلوهای دیجیتالی در این ایستگاه‌ها مسافران می‌توانند از زمان ورود و خروج اتوبوس‌ها با خبر شوند.

به گزارش پایگاه خبری ربیع،امیر یزدی با بیان اینکه از زمان تأسیس ایستگاه‌های اتوبوس در سطح شهر قم مدت زیادی نگذشته است،‌اظهار داشت: هزینه جابجایی این ایستگاه‌ها بالغ‌بر ۴۰ میلیون تومان و هزینه ساخت هرکدام از ایستگاه‌ها قریب به ۶۰ میلیون تومان می‌شود، ضمن اینکه مراقبت و نگهداری از این ایستگاه‌ها خود مسئله جدایی است که باید مدنظر قرار گیرد.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم با تأکید بر لزوم اصلاح و بازنگری خطوط اتوبوسرانی ابراز کرد: با انجام این کار مردم خیلی به سمت هسته مرکزی شهر به‌ویژه میدان مطهری کشیده نمی‌شوند.

وی از نصب تابلوهای اطلاع‌رسانی در ۱۵۰ ایستگاه اتوبوس سطح شهر قم خبر داد و گفت: با نصب تابلوهای دیجیتالی در این ایستگاه‌ها مسافران می‌توانند از زمان ورود و خروج اتوبوس‌ها با خبر شوند.

یزدی با بیان اینکه نصب تابلوهای دیجیتالی در ایستگاه‌های اتوبوس نیازمند تجهیزات گسترده به‌ویژه اینترنت آنلاین است، ادامه داد: برای انجام این کار سرورهای خیلی قوی و بزرگی نیاز است، زیرا حجم اطلاعات مکانی و میزان باز و بسته شدن درب اتوبوس بسیار بالا است.