به گزارش پایگاه خبری ربیع، نشست هم اندیشی برای معرفی هرچه بهتر نوش اباد با حضورابوالفضل رافعی رییس شورای اسلامی شهر نوش اباد و چند تن از هنرمندان منطقه کاشان در محل شورای شهر نوش آباد برگزار شد.

در این نشست ابوالفضل رافعی رییس شورای شهر نوش آباد با اشاره به قدمت و اثار تاریخی شهر نوش آباد اظهار داشت: تا کنون در خصوص معرفی جامع و کامل این شهر اقدامات لازم صورت نگرفته است و من از دوستان می خواهم چنانچه راه حلی به نظرشان می رسد مطرح تا توسط شورای شهر پیگیری شود.

در ادامه این نشست علیرضا راستی تهیه کننده مجموعه تلویزیونی ستاره های عاشقی که برای پخش از تلویزیون در ایام نوروز در حال فیلم برداری می باشدگفت با توجه به بافت شهر نوش آباد و بناهای قدیمی که وجود دارد می توان در قالب مجموعه های تلویزیونی و فیلم سینمایی این شهر را معرفی نمود و لازمه آن حضور و شرکت صاحبان صنایع و خیرین بنام می باشد تا در خصوص پوشش هزینه ها ما را یاری نمایند.

در پایان این جلسه تصمیم گرفته شد تا شورای شهر با صاحبان صنایع شهر در این خصوص مذاکراتی داشته باشند و در خصوص معرفی شهر نوش اباد و جذب گردشگر راه کارهایی اتخاذ نمایند.

انتهای خبر/