به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان میراث‌فرهنگی، در بخش جنبی این نشست دو روزه که معاون وزیر اطلاعات و رئیس سازمان حراست کل کشور در آن حضور داشت، دو کارگاه تخصصی با موضوع‌های نظارت بر فعالیت‌های گردشگری، معرفی و حساسیت‌های پایگاه‌های جهانی و… برگزار شد.

در نخستین روز نشست، رئیس سازمان حراست کل کشور در سخنان خود بر ادامه روند تعامل و همکاری با سازمان حراست کل کشور در راستای پیشبرد اهداف و سیاست‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد.

در ادامه هریک از مسئولان حراست‌ها، گزارشی از عملکرد و برنامه محیط کاری خود ارائه و مسائل و مشکلات مبتلا‌به را مطرح و مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.

در اختتامیه این نشست، خیاطیان معاون توسعه مدیریت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری پیام رئیس این سازمان را قرائت کرد.

معاون رئیس جمهوری در این پیام از زحمات مدیرکل و همکاران او در مجموعه حراست مرکز و استان‌ها قدردانی و بر جایگاه حراست و نقش اساسی آن در جهت نظارت، برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری مدون سازمانی تأکید کرده بود.

در پایان نشست هم‌اندیشی سالیانه رؤسای حراست ادارات کل استان‌ها نفرات برتر حراست‌های استان‌ها معرفی و با اهدای لوح و هدایا از سوی معاون توسعه مدیریت تجلیل به‌عمل آمد.

 انتهای پیام