به گزارش پایگاه خبری ربیع،نسخه جدید هدفون گردنی بلوتوث شیائومی از هفته آینده به فروش می رسد. شیائومی این روز ها قصد دارد تمام محصولات مورد نیاز کاربران را با قیمتی مناسب در اختیار کاربران قرار دهد، از این روز گاه ویژگی های جدید را برای کاربران ایجاد می کند و گاهی نیز محصولات گذشته خود را ارتقا می دهد. این روز ها این برند چینی در بخش هدفون بسیار عملکرد جالب توجهی داشته است و پیش فروش نسخه جوانان هدفون گردنی بلوتوث شیائومی را آغاز کرده است.

هدست های شیائومی همواره با قیمتی مناسب و کیفیتی مثال زدنی روانه بازار می شود

هدفون گردنی بلوتوث شیائومی نسخه جوانان بدون شک مورد استقابل کاربران این سبک محصولات قرار می گیرد و وزن بسیار سبک تری دارد. هدفون گردنی بلوتوث شیائومی حدود ۳۵ گرم وزن دارد که برای کاربران به خصوص ورزشکاران بسیار مورد توجه قرار خواهد گرفت. بر طربق ادعای شیائومی این هدفون عمر بسیار بالایی نیز دارد و از شارژ سریع پشتیبانی می کند. این دستگاه دو رنگ خواهد داشت و رنگ های نارنجی و مشکی برای این محصول در نظرگرفته شده است، رنگ هایی که نشان از جوان پسند بودن این محصول می دهد.

نسخه جدید هدفون گردنی بلوتوث شیائومی شگفتی ساز می شود

هدفون گردنی بلوتوث شیائومی نسخه جوانان با قیمتی در حدود ۲۵ دلار به فروش خواهد رسید. این قیمت بسیار مناسب در کنار قیمت بسیار خوب شرایط خوبی را برای کاربران فراهم می کند به گونه ایی که این هدفون که در تماس با گردن بدن انسان قرار می‌گیرد، از لاستیک نرم با قابلیت ارتجاعی بالا ساخته شده است. این بخش به راحتی توسط گردن محکم نگه داشته می‌شود که غیر لغزنده بوده و از برد مدار حساس و باتری داخل هدفون محافظت می‌کند.

همانطور که بیان شد این هدفون بسیار مورد توجه کاربران قرار خواهد گرفت. از نظر کیفیت صدا این هدفون از ترکیب فوق العاده تکنولوژی آکوستیک کوئل متحرک همراه با دیافراگم کامپوزیت استفاده می‌کند. این ترکیب، دارای صدایی با فرکانس بالا تحت اثر مغناطیس و برق می‌باشد.همانطور که بیان شد این هدفون ویژگی های بسیار جالبی خواهد داشت و در بخش شارژ نیز بسیار مورد توجه قرار می گیرد. این هدفون پس از یک ساعت شارژ کامل اجازه هفت ساعت پخش موسیقی را برای کاربران فراهم می سازد. این هفت ساعت در مقایسه با هدفون های هم قیمت بسیار منساب خواهد بود.