به گزارش پایگاه خبری ربیع، ” مهدی آهنین پنجه ” مدیر عامل این شرکت برای برگزاری مانور سراسری کاهش مصرف برق اظهار داشت: یکی از چالش های اصلی سال جاری کاهش مصرف برق و گذر از پیک تابستان است که برای مدیریت آن برنامه های جامعی در نظر گرفته شده است، تا با اجرای آن ها بتوانیم گذر موفق و بدون خاموشی داشته باشیم.
وی ادامه داد : در همین راستا در مانور سراسری فردا، ساختمان های اداری مجموعه صنعت آب و برق در استان قم به میزان ۵۰ درصد مشابه سال گذشته، مصرف خود را کاهش خواهند داد و با به کارگیری مولد های خود تامین از ساعت ۱۱ صبح تا پایان وقت اداری به کار خود ادامه می دهند.
” آهنین پنجه ” با اشاره به کاهش بارندگی ها در سال جاری و هم چنین گرمای زود رس ، کاهش و بهینه سازی مصرف برق ساختمان های اداری را بسیار ضروری دانست و تاکید کرد : با توجه به اهمیت موضوع مبنی بر کاهش مصرف برق تمامی ادارات، مقرر شد تا این کاهش مصرف ابتدا از وزارت نیرو آغاز شده، تا صنعت برق به عنوان نمونه و پیش قراول این کاهش مصرف معرفی شود.
وی در پایان تاکید کرد : ضروری است تمامی سازمان هایی که شامل این مانور می شوند، سیستم های سرمایشی از جمله کولرهای گازی و چیلرها را از ساعت ۱۱ تا پایان وقت اداری خاموش و این موضوع را به صورت جدی رعایت کنند.
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق قم در پایان خاطر نشان کرد : هم چنین در این مانور از تمامی سازمان های شرکت کننده بازدیدهای میدانی به عمل خواهد آمد.