به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، هادی حسن دوست با اشاره به برگزاری رویداد رزمایش تولید محتوای تخصصی در خراسان شمالی اظهار کرد: به مناسبت هفته بسیج و در آستانه چهلمین سالگرد تأسیس بسیج مستضعفین به‌فرمان امام خمینی (ره)، قرارگاه فضای مجازی بسیج خراسان شمالی با همکاری نهادهای فعال در فضای مجازی اقدام به برگزاری رویداد رزمایش تولید محتوای تخصصی در چند محور برگزار می‌شود.

وی در ادامه به تشریح محورهای این رویداد تخصصی پرداخت و خاطرنشان کرد: رویداد تخصصی تولید محتوا در سه محور پویانمایی، بازی و نرم‌افزارهای موبایلی طراحی و اجرا می‌شود.

مسئول قرارگاه فضای مجازی بسیج خراسان شمالی همچنین به جزییات نحوه برگزاری این مسابقه اشاره کرد و گفت: این برنامه بزرگ در هفته بسیج و به مدت ۴۸ ساعت از ۲ تا ۴ آذرماه امسال در محل دهکده مقاومت بسیج بجنورد برگزار می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه برگزیدگان این جشنواره به رویداد کشوری این مسابقات اعزام خواهند شد و جوایزی نفیس به برترین شرکت‌کنندگان اهدا می‌شود، گفت: علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در این رویداد به دبیرخانه مسابقه مراجعه یا با شماره ۳۲۳۲۰۴۲۵ تماس گیرند.

انتهای پیام/