به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، حسین نوری کشتی‌گیر فرنگی کار وزن ۸۷ کیلوگرم و دارنده مدال طلای مسابقات آسیایی جاکارتایِ اندونزی امروز ضمن ابراز خوشحالی از کسب مدال طلا در این رقابت‌ها گفت: خداوند را شاکرم که توانستم هدیه‌ای کوچک را در روز عید به هم‌وطنانم تقدیم کنم.

وی افزود: در دوره مقدماتی، حریفان سرسختی پیش روی خود نداشتم ولی ازآنجایی‌که باهدف کسب مدال طلا آمده بودم برای من تفاوتی نداشت با چه کسی مبارزه می‌کنم و با تمام انگیزه مبارزه کردم و درنتیجه به فینال رسیدم.

این کشتی‌گیر ملی‌پوش البرزی با اشاره به رقابت خود در مرحله فینال با حریف ازبکی بیان کرد: این حریف، نائب قهرمان دنیا و قهرمان دوره قبل بازی‌های آسیایی بود؛ وی کشتی‌گیر خیلی مرموزی  بود ولی با برنامه کادر فنی و تدابیری که رسول خادم داشت توانستم برنده شوم.

نوری ضمن ابراز تأسف از کسب نکردن چهار مدال طلا توسط تیم ملی کشتی فرنگی تصریح کرد: ما در کشتی فرنگی، دو طلا گرفتیم و می‌توانستیم چهار فینالیست داشته باشیم ولی اجازه ندادند این اتفاق بیفتد؛ خود من در کشتی فینال توانستم هم داور و هم حریف را شکست دهم و یک طلا به کاروان ایران اضافه کنم که امیدوارم همه ورزشکاران ایرانی حاضر در این رقابت‌ها بتوانند به طلا برسند و پرچم مقدس کشورمان را بالا ببرند.

انتهای پیام